دانلود پرفروش ترین فایل ها# فورکیا # اینترنت#فایل سل#

فایل های پرفروش فورکیا و اینترنت را دانلود کنید(فایل های در این وبسایت قرار داده می شودکه تضمینی و مطمئن هستن ،اگر غیر از این بود به مدیریت اطلاع دهید)سعی شده فایل های دارای ضمانت معتبر گلچین بشه ولی تصمیم با شماست.موفق باشید
4kia.ir

دانلود پرفروش ترین فایل ها# فورکیا # اینترنت#فایل سل#

فایل های پرفروش فورکیا و اینترنت را دانلود کنید(فایل های در این وبسایت قرار داده می شودکه تضمینی و مطمئن هستن ،اگر غیر از این بود به مدیریت اطلاع دهید)سعی شده فایل های دارای ضمانت معتبر گلچین بشه ولی تصمیم با شماست.موفق باشید

شما در این سایت میتوانید به راحتی بهترین فایل ها که دارای ضمانت می باشند را دانلود کنید(فایل سل،فورکیا،همیار دانشجو و....)
بهترین های اینترنت را در این وب سایت بیابید.
طبقه بندی موضوعی

دانلود رایگان کد پیاده سازی الگوریتم CFUC

سه شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۵، ۰۹:۱۹ ق.ظ


این فایل حاوی کد پیاده سازی الگوریتم پیشنهادی در کتاب کاهش تاخیر در شبکه های حسگر بی سیم با استفاده از سینک متحرک است. میتوانید ابتدا NetBeans را نصب و سپس کد را روی آن اجرا کنید کد از شما ابعاد زمین و تعداد نودها را می خواهد سپس خوشه بندی را با گرافیک زیبا و هر خوشه را با یک رنگ نمایش می دهد.

 

برای به دست آمدن یک روش ارزیابی کمی درست و دقیق، یک پیاده سازی از روش پیشنهادی انجام دادیم. محیط پیاده سازی Microsoft.Net و زبان پیاده سازی java است.

در این پیاده سازی زمین حسگرها یک مستطیل با ابعاد دلخواه است. نود های حسگر همگی یکسان و دارای برد رادیویی برابر هستند و مختصات فیزیکی آنها معلوم است.

پارامترهای ورودی عبارتند از: ابعاد زمین، تعداد نودها و محدوده حسگری نودها. پس از گرفتن ورودی برنامه اجرا می­شود و نودها به صورت تصادفی در زمین پخش می­شوند سپس خوشه­ها ایجاد می­شوند که هر خوشه با یک رنگ نشان داده می­شود. تعداد خوشه­ها، نودهای عضو هر خوشه به همراه مختصاتشان ، مسیر تشکیل شده و طول مسیر نمایش داده می­شود.

مفروضات معقول و منطقی زیر در تحلیل روش پیشنهادی به کار گرفته شده است:

  • توپولوژی زمین حسگر مستطیلی شکل است. توزیع نودهای حسگر، یکنواخت تصادفی است و فرضیاتی در مورد پوشش و اتصال شبکه وجود ندارد. زمین هیچ­گونه موانعی ندارد.
  • هر نود حسگر به اندازة کافی ظرفیت برای بافر کردن داده تا زمان رسیدن چاهک دارد و تولید داده یک پروسة پواسون است.
  • از آنجایی که یک نود حسگر داده­اش را به صورت تک گامی به چاهک انتقال می­دهد نیاز به مسیریابی و رله کردن نیست. این امر متوسط طول عمر نود حسگر را در مقایسه با یک شبکه حسگر چندگامی تا چند برابر افزایش می­دهد. بنابراین مصرف توان هم پایین می­آید.
  • چاهک می­تواند یک وسیلة نقلیة بی سرنشین با کنترل از راه دور یا یک وسیلة نقلیة هوایی باشد. تنها تفاوت در سرعت است و نوع وسیلة نقلیه هیچ تاثیری روی محدوده ارتباطی یا توقف و ... ندارد.
  • چاهک ظرفیت بافر کافی برای حداقل یک سفر رفت و برگشت و توانایی شارژ مجدد در صورت نیاز را دارا می­باشد.

یک نمونه از پیکربندی شبکه پیاده سازی شده که در شکل1-4 مشاهده می­شود به صورت زیر است که تمامی پارامترها در کد قابل تغییر است:

  1. تعداد نودهای حسگر ایستا =200
  2. تعداد چاهک متحرک = 1
  3. مساحت زمین حسگر = 00m * 100m1
  4. سرعت چاهک متحرک = 10m/sec
  5. مدل تحرک = حرکت با سرعت ثابت روی مسیر معین
  6. محدوده چاهک متحرک و نود حسگر = m15
  7. توپولوژی استقرار نودها = تصادفی

الگوریتم پیشنهادی با این تنظیمات 17 خوشه می­سازد و تور پیموده شده توسط چاهک را نیز نشان می­دهد....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۳
محمد حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی