دانلود پرفروش ترین فایل ها# فورکیا # اینترنت#فایل سل#

فایل های پرفروش فورکیا و اینترنت را دانلود کنید(فایل های در این وبسایت قرار داده می شودکه تضمینی و مطمئن هستن ،اگر غیر از این بود به مدیریت اطلاع دهید)سعی شده فایل های دارای ضمانت معتبر گلچین بشه ولی تصمیم با شماست.موفق باشید
4kia.ir

دانلود پرفروش ترین فایل ها# فورکیا # اینترنت#فایل سل#

فایل های پرفروش فورکیا و اینترنت را دانلود کنید(فایل های در این وبسایت قرار داده می شودکه تضمینی و مطمئن هستن ،اگر غیر از این بود به مدیریت اطلاع دهید)سعی شده فایل های دارای ضمانت معتبر گلچین بشه ولی تصمیم با شماست.موفق باشید

شما در این سایت میتوانید به راحتی بهترین فایل ها که دارای ضمانت می باشند را دانلود کنید(فایل سل،فورکیا،همیار دانشجو و....)
بهترین های اینترنت را در این وب سایت بیابید.
طبقه بندی موضوعی

دانلود کارتون بامزی

چهارشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۴۹ ب.ظ

توضیحات

کارتون خاطره انگیز بامزی

مشخصات کارتون:
نام کارتون : بامزی
کیفیت صدا و تصویر : کیفیت ویدیویی متوسط
زبان : دوبله زیبای فارسی
فرمت : DVD
قابل پخش در دستگاه های DVD Player و کامپیوتر
عرضه شده در : 1 DVD

قیمت: 3000 تومان تعداد: 1 دی وی دی

اگر یادتون باشه بامزی یک شخصیت کارتونی سوئدی است.او وقتی از عسل مخصوص مادربزرگش می خورد نیروی فوق العاده ای پیدا می کند و هر کس غیر از بامزی از این عسل بخورد تا سه روز دلدرد شدید می گیرد.بامزی فقط قویترین خرس دنیا نیست بلکه مهربانترین خرس دنیا هم است.
با عسل یا بدون آن ، بامزی همیشه بهترین خرس دنیاست. معمولا کلاه آبی خودش را به سر میکند و به دوستانش در کارهایی که نمی توانند انجام دهند کمک می نماید.


تمام کسانی که امروز تقریبا 22 یا 23 سالگی را رد کرده اند تا بالاتر با کارتون جذابی بنام بامزی قویترین خرس دنیا آشنا هستند . اینک مروری بسیار کوتاه داریم براین سریال کارتونی جذاب.
معمولا داستان این کارتون اینجوری بود که بامزی خرگوش شیطونی داشت که دائم از دست او باید با بقیه زورآزمایی میکرد. این خرگوش مرتب خود را در موقعیتهای محیرالعقول قرار میداد تا بامزی بیاد ونجاتش بده. البته تمام داستانها بر این مبنا نبود. بامزی گاهی اوقات مجنون وار خودش رو به خطر می انداخت . البته او معمولا باعسل دوپینگ میکرد و این تنها موردی است که دوپینگ نه تنها تقبیح نمیشد که تشویق هم میشد.
بامزی یک مدیر برنامه داشت به اسم شلمان . شلمان با برنامه ریزی دقیقی که داشت همه چیز میتوانست بسازد و همه کار میتوانست بکند.
شلمان وسیله نقلیه ای ساخته بود که عقب آن به جای لاستیک پاهایی مثل پای آدم داشت . این پاها میتوانستند احساس کنند چه زمان باید حرکت کنند و چه زمان باید بایستند .وسیله طوری طراحی شده بود که شلمان بتواند به بالش سفید رنگش روی ماشین تکیه کند و هر وقت لازم شد روی همان وسیله نقلیه بخوابد.


او ساعتی داشت که تمام کارهای روزانه اش را به او یادآوری میکرد و اصولا موجودی ورای تکنولوژی زمان خود (حتی امروز) بود. او حتی برای نجات جان دوستان صمیمی اش هم از خوابش نمیگذشت و این نشان از علاقه وی به خویشتن خویش داشت.
این درست که همیشه خواب آلود و بی حال بود اما ایده های جالبی داشت و همیشه به بامزی کمک میکرد.
بامزی عمه مهربانی داشت که همیشه به بامزی عسل میداد و جناب بامزی بعد از میل کردن مقداری عسل قوی شدن را در ذره ذره وجودش احساس میکرد.و معمولا بعد از خوردن عسل یه فیگور هم میومد.
القصه... عمه بامزی خانه اش در بالای تپه بود و گاهگاهی که بامزی وقت نمیکرد یک سری به عمه بزند او شرط آداب معاشرت را بجا می آورد و یک تک پا به منزل بامزی می آمد و البته معمولا دست خالی هم نمی آمد . بلکه باعسل می آمد.

خوشحالیم که می تونیم بخشی از رویاهای قشنگ کودکیتون رو تقدیم شما کنیم.

حالا تنها کاری که مونده اینه که : خاطرات خوب کودکی رو زنده کنین ...

این مجموعه خاطره انگیز را به هیچ وجه از دست ندهید !


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید.

محصولات مشابه

آرشیو

مجموعه عظیم موبایل باکس 2013

افزودن به سبد خرید

22800 تومان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی