دانلود پرفروش ترین فایل ها# فورکیا # اینترنت#فایل سل#

فایل های پرفروش فورکیا و اینترنت را دانلود کنید(فایل های در این وبسایت قرار داده می شودکه تضمینی و مطمئن هستن ،اگر غیر از این بود به مدیریت اطلاع دهید)سعی شده فایل های دارای ضمانت معتبر گلچین بشه ولی تصمیم با شماست.موفق باشید
4kia.ir

دانلود پرفروش ترین فایل ها# فورکیا # اینترنت#فایل سل#

فایل های پرفروش فورکیا و اینترنت را دانلود کنید(فایل های در این وبسایت قرار داده می شودکه تضمینی و مطمئن هستن ،اگر غیر از این بود به مدیریت اطلاع دهید)سعی شده فایل های دارای ضمانت معتبر گلچین بشه ولی تصمیم با شماست.موفق باشید

شما در این سایت میتوانید به راحتی بهترین فایل ها که دارای ضمانت می باشند را دانلود کنید(فایل سل،فورکیا،همیار دانشجو و....)
بهترین های اینترنت را در این وب سایت بیابید.
طبقه بندی موضوعی

مجموعه 10 مستند دوبله فارسی

چهارشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۳۵ ب.ظ

توضیحات

مجموعه 10 مستند دوبله فارسی

با کیفیت فوق العاده عالی

بهترین مستند های تاریخ جهان را

به صورت دوبله فارسی ببینید ...


تعداد : 10 DVD      قیمت : 11500 تومان

مستند های موجود در این مجموعه:

1- مستند سفر به اعماق جهان ، با استیون هاوکینگ (سفر در زمان): نام او استیون هاوکینگ است. فیزیکدان و کیهان شناس و انسانی خیال پرداز . با اینکه نمی تواند حرکت کند و برای صحبت مجبور به استفاده از کامپیوتر است , برای استفاده از ذهن خود او آزادی کامل دارد. می تواند آزادانه به کاوش جهان بپردازد و به سال های بزرگی فکر کند مانند اینکه سفر در زمان امکان پذیر است یا راه میانبری به آینده پیدا کند.

2- مستند توقف زمان ، برک دنس: برنامه توقف زمان آزمایش ها و تر دستی هایی را نشان می دهد که توسط حرفه ای های آموزش دیده انجام می شوند.

3- مستند پیام اضطراری (سقوط هواپیمای 747 خطوط هوایی بریتانیا): بر فراز اقیانوس هند فاجعه ای رخ میدهد.در ارتفاع بیش از 10 کیلومتری زمین، هر 4 موتور هواپیمای 747 خطوط هوایی بریتانیا از کار می­افتند.پرواز شماره 9 خطوط هوایی بریتانیا بدون موتور و با توانی ناچیز به سمت اقیانوس سقوط میکند.خدمه میکوشند تا از برخورد هواپیما با دریا جلوگیری کنند. چه چیزی باعث از کار افتادن جت عظیم آنها و تهدید جان تمام سرنشینان شده است؟

4- مستند فوت و فن (چتر بازی): بسیاری از ما از دیدن سقوط آزاد متعجب می شویم و فکر می کنیم چطور ممکنه. حالا، قصد داریم فیزیک، بیولوژی و فنآوری مربوط به چتربازی رو آشکار کنیم.به غیر از سابقه اش در زمان جنگ جهانی دوم، چتربازی امروزه مصارف زیادی دارد؛ از اجرای قانون گرفته تا پرش از توی هواپیما، که تعداد کمی به آن فکر می کنند. ببینید که چرا سقوط آزاد از لحاظ فیزیولوژیک، اینقدر هیجان دارد و دانشمندان چگونه با استفاده از چتربازی، فنآوریهای جدیدی را در اعماق دریا، فضای خارج از جو زمین و مصارف پزشکی بوجود آورده اند.

5- مستند سرقت آثار هنری (تابلوی فریاد): طی یکی از مشهورترین سرقت آثار هنری در قرن 20 تابلوی فریاد در 50 ثانیه به سرقت می رود .سرنخ های اشتباه و عجیب سر راه تحقیقات پلیس قرار می گیرد . برای بازگرداندن تابلوی فریاد دولت نروژ از پلیس مخفی انگلیس کمک گرفت که کاملا با فن فریب آشنایی داشتند .این داستان شکار تابلوی فریاد است …

تمامی این مستندها را به صورت دوبله فارسی

و با کیفیت عالی می توانید مشاهده کنید ...


تعداد : 10 DVD      قیمت : 11500 تومان

6- مستند برآمده از فاجعه (آسمان خراش ها): غول‌های معماری شهری طی بیش از 100 سال.از ساختمان امپایر استیت نیویورک گرفته تا برج‌های شگفت‌انگیز پتروناس در کوالا‌لامپور، آسمانخراش‌ها، بر مناظر شهری سراسر جهان سلطه دارند. به نظر می‌رسد اشتهای ما برای ساختمان‌های بسیار بلند سیری‌ناپذیر است و هیچ مرزی برای آمال و آرزوهای کسانی که به خلق آنها می‌پردازند وجود ندارد.در چنین سازه‌های بلند و پر ترددی، عواقب ناشی از بروز اشتباهات می‌تواند فاجعه‌آمیز باشد.اما از دل چنین حوادث وحشتناکی دانش سربر می‌آورد.و چنین دانشی با خود فرصت بهبود، شکل‌دهی، و اصلاح به همراه دارد.امروزه، تمام آسمانخراش‌های بزرگ در دست ساخت در سراسر جهان به معنای واقعی کلمه، از خشت حادثه ساخته می‌شوند.

7- مستند سفر به آینده (مترو های آینده): در شهرهای آینده، باید اتومبیل ها را در پارکینگهای عظیمی که به وسیله روباتها کنترل می شوند، پارک کنیم و برویم. قطارها و تاکسی ها، خودشان، خودشان را می رانند و شما برای رسیدن از نقطه‎ی A به نقطه‎ی B بیش از آنچه که تصورش را بکنید…

8- مستند ابزارهای خارق العاده (پل): ساخت یک پل مانند پروژه هر سازه بزرگ دیگری نیازمند به کارگیری مصالح و نیروی انسانی به یک میزان است. اما همچنین شما مجبورید که این کار را بر روی آب انجام دهید. مجموعه “پل” سفری خواهد داشت به پل جدید “وودرو ویلسون” که ویرجینیا و مری لند را بر روی رودخانه پتومک به یکدیگر متصل می کند.

9- مستند مقابله با طبیعت (رانش زمین در اورگون): برای اولین بار، دانشمندان برجسته، فیلم های تکان دهنده ای را تشریح می کنند بطوریکه آنها، نیروی وحشتناک هر چهار عنصر را آشکار می کنند. در این مستند  یک کشتی اقیانوس پیما غرق می شود  و 500 مسافر ترک کرده اند.در ارتفاع 150 فوتی درحالیکه طوفان سهمگین، مرگ را بطرف آنها نشانه گرفته ، شیشه پاک کن ها محکم خودشان را نگه می دارند.زنده زنده، مدفون می شوند کلیسای 800 ساله باسیلیکا می لرزد و آسیب می بیند.بعد آتش همه جا را فراگرفته.یک خانواده هیچ جایی ندارند تا به آنجا بگریزند.مردمی را می بینید که بر خلاف تمام اتفاقات، زنده ماندند.

10- مستند کاوش های باستانی (ابر کشتی های باستانی): این مستند بسیار زیبا در مورد کشتی های در دوران باستان می باشد. بارکش های محموله های بزرگ، حاملهای سربازان، و حتی نوع باستانی تایتانیک.این اکتشافات جدید باعث میشود که برگردیم و نگاه دوبارهای به کتاب های تاریخ بیاندازیم- و در مورد دانسته های خود از دنیای باستان، دوباره بیندیشیم.


تعداد : 10 DVD      قیمت : 11500 تومان


محصولات مشابه

آرشیو

آموزش تکنیکها و مهارتهای کار با توپ

افزودن به سبد خرید

3000 تومان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی