دانلود پرفروش ترین فایل ها# فورکیا # اینترنت#فایل سل#

فایل های پرفروش فورکیا و اینترنت را دانلود کنید(فایل های در این وبسایت قرار داده می شودکه تضمینی و مطمئن هستن ،اگر غیر از این بود به مدیریت اطلاع دهید)سعی شده فایل های دارای ضمانت معتبر گلچین بشه ولی تصمیم با شماست.موفق باشید
4kia.ir

دانلود پرفروش ترین فایل ها# فورکیا # اینترنت#فایل سل#

فایل های پرفروش فورکیا و اینترنت را دانلود کنید(فایل های در این وبسایت قرار داده می شودکه تضمینی و مطمئن هستن ،اگر غیر از این بود به مدیریت اطلاع دهید)سعی شده فایل های دارای ضمانت معتبر گلچین بشه ولی تصمیم با شماست.موفق باشید

شما در این سایت میتوانید به راحتی بهترین فایل ها که دارای ضمانت می باشند را دانلود کنید(فایل سل،فورکیا،همیار دانشجو و....)
بهترین های اینترنت را در این وب سایت بیابید.
طبقه بندی موضوعی

ساخت ربات تلگرام با php 2 گیگ

پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۲۷ ق.ظ


ساخت ربات تلگرام با php 2 گیگ

محتوای آموزشی

آموزش طراحی ربات تلگرام با php جامع ترین آموزش طراحی ربات تلگرام منتشر شده در ایران و اینبار به صورت حرفه ای با تدریس استاد طالبی ربات هایی حرفه ای را طراحی کنید و خودتان شگفت زده شوید!! در این دوره آموزشی به مدت 10 ساعت به صورت جامع به شما طراحی چندین ربات حرفه ای را با php آموزش خواهیم داد. در این دوره طراحی ربات های جک گو ، سخن و پند روزانه ، تصویر تصادفی ، ربات زیر نویس فیلم , ربات رهگیری سفارش ، ربات جستجوگر اخبار جوملا ، ربات جستجوگر اخبار وردپرس و ربات فروشگاهی برای فروش محصولات طراحی و پیاده سازی میشود. با تهیه این دوره ی آموزشی با تمام جزئیات ربات های تلگرامی آشنا خواهید شد و میتوانید هر نوع رباتی را طراحی کنید.این دوره را به شما که به دنبال درآمد های میلیونی هستید پیشنهاد میکنیم چرا که با طراحی ربات بر اساس ایده های خود میتوانید با صرف کمترین زمان به درآمدهای میلیونی برسید.کافیست که روش طراحی ربات را فرا بگیرید.دقت کنید که پیشنیاز این دوره ، دوره ی php میباشد و برای طراحی ربات تلگرام باید با زبان php آشنایی داشته باشید. در این دوره قصد نداشتیم آموزش طراحی رباتهای inline را نیز آموزش دهیم ولی با توجه به اینکه همیشه کیفیت آموزش و جامع بودن آن اهمیت زیادی برای ما دارد ، به همین دلیل آموزش رباتهای inline نیز در این آموزش ارائه گردید که امیدواریم مورد توجه و استفاده شما باشد


 

 

1- مقدمه و شرح نخست و تعاریف آموزشی - رایگان
00 : 16 : 36
ورود/دانلود
 
2- معرفی ربات BotFathre و وظایف آن در تولید یک ربات
00 : 18 : 31
ورود/دانلود
 
3- معرفی وب سرویس های ربات تلگرام و متد getMe
00 : 10 : 40
ورود/دانلود
 
4- شرح عملکرد متد getUpdates
00 : 09 : 15
 
 
5- ارسال پیام در ربات با متد sendMessage
00 : 11 : 32
 
 
6- شروع کدنویسی آنلاین برای ربات با فعالی سازی webhook
00 : 10 : 15
 
 
7- ساخت کلاس اختصاصی برای ربات تلگرام و ایجاد متدهای مهم
00 : 12 : 08
 
 
8- ارتباط webhook و متد getUpdate
00 : 12 : 53
 
 
9- دریافت پیام های ارسالی کاربران به ربات و ارسال پاسخ مناسب
00 : 27 : 09
 
 
10- شرح command ها در ربات های تلگرام
00 : 08 : 20
 
 
11- ساخت دیتابیس برای ربات جک ساز و جداول مورد نیاز
00 : 18 : 07
 
 
12- ارتباط ربات جک ساز با دیتابیس و ارسال جک تصادفی با درخواست کاربر
00 : 10 : 16
 
 
13- ارتباط ربات جک ساز با سیستم مدیریت محتوای جوملا
00 : 20 : 49
 
 
14- ارتباط ربات جک ساز با سیستم مدیریت محتوای وردپرس
00 : 22 : 02
 
 
15- ساخت منو (keyboard) برای ربات و دریافت دستور توسط منوها
00 : 22 : 09
 
 
16- ارسال مطلب مناسب بر حسب انتخاب منو توسط کاربر
00 : 10 : 18
 
 
17- ارسال تصویر تصادفی برای کاربر در ربات
00 : 15 : 10
 
 
18- شروع ساخت ربات زیر نویس فیلم و ساخت دیتابیس و جداول مورد نیاز
00 : 15 : 42
 
 
19- روش دریافت فایل ویدیویی از کاربر و پردازش آن
00 : 09 : 28
 
 
20- ادامه طراحی ربات زیرنویس فیلم و ایجاد caption
00 : 07 : 44
 
 
21- ثبت اطلاعات ارسالی توسط کاربر در دیتابیس و افزودن caption به ویدیو
00 : 20 : 15
 
 
22- شروع ساخت ربات رهگیری محصول و خدمات
00 : 08 : 41
 
 
23- نحوه ی ارتباط سیستم رهگیری با وردپرس
00 : 12 : 40
 
 
24- افزودن تاریخ شمسی به ربات رهگیری محصولات و خدمات
00 : 20 : 56
 
 
25- ارتباط ربات رهگیری با سیستم مدیریت محتوای جوملا
00 : 27 : 35
 
 
26- طراحی ربات جستجوگر مطالب سایت
00 : 14 : 54
 
 
27- استفاده از متد answerInlineQuery در ربات جستجوگر مطالب
00 : 27 : 34
 
 
28- توضیح اتصال ربات جستجوگر مطالب به سایت جوملایی
00 : 11 : 07
 
 
29- نمایش نتایج جستجوی کاربر به صورت inline در ربات
00 : 31 : 16
 
 
30- نمایش تصویر مطالب جستجو شده در ربات به صورت inline
00 : 19 : 10
 
 
31- اتصال ربات جستجوگر مطلب به سیستم مدیریت محتوای وردپرس
00 : 25 : 56
 
 
32- نمایش تصویر مطالب جستجو شده ی وردپرس در ربات
00 : 06 : 44
 
 
33- ساخت ربات فروشگاهی برای فروش محصولات و خدمات
00 : 16 : 52
 
 
34- ایجاد دیتابیس ربات فروشگاهی و نحوه پرداخت با زرین پال
00 : 22 : 07
 
 
35- توسعه ربات فروشگاهی و ایجاد صفحه بندی محصولات
00 : 34 : 49
 
 
36- نحوه ی خرید محصول و پرداخت در ربات فروشگاهی و پایان آموزش
00 : 39 : 14
 
 

 

ربات تلگرام چه امکاناتی دارد؟

ربات های تلگرام برخلاف کاربران عادی نیازی به شماره تماس نداشته و وابسته به یک کاربر هستند، شما نمیتوانید ربات خود را به کس دیگری واگذار کنید مگر آنکه آن را بطور کلی حذف کنید و شخص دیگری با همان نام کاربری ربات بسازد. تنها اطلاعات لازم برای شناسایی و ارتباط با یک ربات تلگرام نام کاربری آن است که همواره با کاراکتر @ آغاز شده و با عبارت bot تمام میشود.

ربات تلگرام میتواند به عنوان عضو گروه، مدیر کانال و یا یک مخاطب مستقیم مورد استفاده قرار گیرد. ربات های تلگرام به اطلاعات شخصی افراد دسترسی نداشته و تنها می توانند نام، نام کاربری و تصویر پروفایل شما را دریافت کنند. تا زمانیکه شما خودتان مستقیما به یک ربات پیام ارسال نکنید قادر نخواهد بود به شما پیام ارسال کند و یا اطلاعات شما را مشاهده نماید در نتیجه ایده هک کاربران بوسیله ربات تلگرام از پایه اشتباه است.

آموزش ساخت ربات تلگرام

ربات های تلگرام به دو دسته تقسیم میشوند، ربات های ساده و inline. ربات های Inline این قابلیت را دارند که بدون دریافت مستقیم اطلاعات از کاربر و بصورت لحظه ای برای او پاسخ ارسال کنند، همچنین مهم نیست که شما در حال ارتباط با چه کسی هستید همواره میتوانید اطلاعات مورد نظر خود را از ربات های Inline دریافت کنید.

ساخت ربات تلگرام

ساخت ربات تلگرام بسیار ساده و سریع انجام میشود، شما محدودیت خاصی در ساخت ربات ها نداشته و میتوانید با یک حساب کاربری چندین ربات را بصورت همزمان مدیریت کنید. برای شروع یک پیام به ربات Botfather ارسال کرده و نام، نام کاربری و توضیحات ربات خود را برای آن ارسال میکنید تا ربات شما ساخته شود. اما این پایان راه نیست. هر ربات تلگرام برای اینکه عملکرد خاصی داشته باشد نیازمند کدنویسی و ارتباط با سرور شماست. در ویدئوی آموزشی زیر با امکانات ربات، انواع ربات ها و نحوه ساخت ربات تلگرام آشنا میشویم.

پس از ساخت ربات تلگرام و دریافت Token، می آموزیم که چگونه میتوان با ربات تلگرام ارتباط برقرار کرد، این ارتباط هم شامل ارسال پیام به تلگرام و هم شامل دریافت پیام های ارسالی توسط کاربران به ربات است.

در بخش اول ویدئو به معرفی بخش آموزش ربات تلگرام در خود سایت تلگرام پرداخته و قسمت Making requests را بصورت کامل آموزش میدهیم، این بخش به شما می آموزد که از چه طریقی میتوانید پیام های خود را به سرور تلگرام و ربات ارسال نمایید و آدرس دهی شما باید به چه شکلی انجام شود.

آموزش webhook ربات تلگرام

آموزش کار با متد getUpdates در تلگرام

در قدم بعدی می آموزیم که چگونه با استفاده از متد getUpdates آخرین پیام های ارسالی از کاربران به ربات خود را مشاهده کنیم و یاد میگیریم که این پیام ها حاوی چه اطلاعاتی هستند. همچنین با پارامترهای اصلی این متد آشنا میشویم که عبارتند از:

  • offset آی دی آخرین پیام دریافتی از تلگرام در درخواست قبلی برای جلوگیری از دریافت پیام های تکراری
  • limit حداکثر تعداد پیام های دریافتی از تلگرام در هر درخواست
  • timeout حداکثر زمان انتظار برای دریافت پاسخ از تلگرام و حفظ ارتباط

در استفاده از متد getUpdates به یاد داشته باشیم که تلگرام پیام های ما را تنها تا 24 ساعت بر روی سرورهای خود نگهداری میکند.

آموزش Set کردن Webhook برای ربات تلگرام

متد getUpdates محدودیت های بسیاری داشته و تنها برای تست و آشنایی جذابیت دارد در مقابل متد Webhook حتما نیازمند داشتن گواهی SSL که دریافت آن معمولا دشوار و هزینه بر است. اما اگر از Webhook برای ربات خود استفاده کنید پاسخ های شما در ربات بسیار سریع و بی وقفه خواهد بود. برای حل این مشکل به شما می آموزیم که چگونه از سرویس webhook رایگان سایت Teletter.net بهره بگیرید.

همچنین فرآیند ست کردن webhook برای ربات تلگرام را به شما آموزش داده و خطاهایی که هنگام انجام این کار به شما ممکن است نمایش داده شوند را بررسی میکنیم.

ویدئو آموزش کار با getUpdates و Webhook در تلگرام در مدت 27 دقیقه و با حجم 100 مگابایت تهیه شده است. پیش از مشاهده این ویدئو پیشنهاد میکنم درس قبلی که مربوط به آموزش ساخت ربات تلگرام بوده را مشاهده نمایید.

پس از آنکه ربات خود را ساختیم و ارتباط با آن برقرار کردیم نوبت به دریافت و ارسال پیام میرسد. در این آموزش از متد Webhook برای ارتباط با ربات استفاده میکنیم و کدها به زبان php نوشته میشوند. مسیر آموزش به این شکل است:

دریافت پیام از کاربر در ربات تلگرام

با فرمت کلی پیام های دریافتی از تلگرام آشنا میشویم و در می یابیم که هر پیام دریافتی از تلگرام حاوی چه اطلاعاتی است. همچنین می آموزیم که چگونه باید از این اطلاعات استفاده نماییم.

ویدئو آموزشی حاوی فایل هایی که در طول آموزش کدنویسی میشوند نیز خواهد بود.

آموزش ارسال پیام به ربات تلگرام

ارسال پیام به ربات تلگرام با استفاده از متد sendMessage

پس از اینکه پیام را از کاربر دریافت نمودیم و آی دی او در تلگرام را دانستیم میتوانید متناسب با متن دریافتی یک پیام برای او ارسال کنیم. بعنوان مثال اگر کاربر عبارت “سلام” را برای ربات ما فرستاد ربات هم میتواند از جواب او بگوید “سلام از ماست!” و به همین شکل پاسخ های از پیش تعیین شده برای ربات تعریف کنیم.

هنگام ارسال پیام به کاربر از طریق ربات تلگرام میتوانیم از گزینه های خاصی هم استفاده نماییم که مهمترین آنها به شرح زیر است:

  • parse_mode یعنی آیا پیام ارسالی حاوی کدهای HTML هست یا نه، اگر این گزینه فعال باشد تگ های HTML در متن ارسالی اجرا میشوند و میتوان از تگ های b,i,a,pre,code در پیام ارسالی استفاده نمود یعنی مثلا کلمات را بولد شده نمایش داد.
  • disable_web_page_preview با فعال کردن این گزینه باکس اضافی که چکیده ای از آدرس اینترنتی را به کاربر نمایش میدهد، نشان داده نمیشود. این قابلیت زمانیکه یک لینک برای کاربران ارسال میکنید کاربرد دارد.
  • disable_notification ارسال notification به کاربر را غیرفعال میکند، بعنوان مثال اگر پیام شما قرار است نیمه شب به کاربران ارسال شود میتوانید آن را بصورت silent (بدون صدا و ویبره) به آنها ارسال کنید.
  • reply_to_message_id پیام ارسالی توسط ربات تلگرام میتواند در پاسخ به یکی از پیام های قبلی در چت شما با کاربر باشد، همانطور که کاربران عادی میتوانند پیام خود را در پاسخ به یک پیام ارسال کنند.
  • reply_markup پیام شما میتواند همراه با یک کیبورد اختصاصی به کاربران ارسال شود که در ادامه آموزش بصورت کامل در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

افزودن کیبورد اختصاصی به ربات تلگرام

تغییر کیبورد کاربران در ربات تلگرام

شما میتوانید یک کیبورد اختصاصی همراه با پیام خود به کاربران ارسال نمایید که با عنوان reply_markup در تلگرام شناخته میشود. این کیبورد به کاربر اجازه میدهد پاسخ خود را از میان یکی از گزینه های پیش فرض برای ربات ارسال کند و دیگر نیازی به تایپ کردن نخواهد داشت.

استفاده از کیبورد اختصاصی سرعت کار با ربات را افزایش داده و مشکلات ناشی از فارسی نبودن کیبورد گوشی یا اشتباه تایپی را از میان برمیدارد.

همچنین به شما می آموزیم که چگونه با استفاده از همین کیبوردهای اختصاصی شماره تماس و موقعیت جغرافیایی او را در ربات تلگرام دریافت کنید.

در ادامه با مفهوم inline keyboards و نحوه استفاده از آنها آشنا خواهیم شد. inline keyboards جدیدترین قابلیت اضافه شده به ربات تلگرام است که به شما اجازه میدهد کیبورد را در باکس پیام به کاربران ارسال کرده و ظاهر متفاوتی به آن بدهید.

استفاده از inline keyboards در ربات تلگرام

نسخه های قدیمی تر اندروید و ios کیبوردهای اختصاصی تلگرام را نمایش نمیدهند ولی inline keyboards بر روی هر گوشی دارای تلگرامی قابل استفاده است، ظاهر زیبایی دارد و قابلیت های جدیدی در مقایسه با کیبوردهای عادی به آن اضافه شده است.

فیلم آموزش ارسال پیام به ربات تلگرام در 35 دقیقه و با حجم 175 مگابایت ارائه شده است.

 

در آموزش قبلی از سری کدنویسی ربات تلگرام نحوه ارسال پیام های متنی و کیبورد به ربات تلگرام را آموختیم. در این آموزش یک قدم فراتر رفته و نحوه ارسال عکس، ویدئو، فایل صوتی یا هر فایل دیگری به ربات تلگرام با استفاده از کدنویسی php را می آموزیم.

ارسال emoji به ربات تلگرام

در ابتدای این درس یک بخش تکمیلی برای آموزش قبلی که مربوط به نحوه ارسال پیام به ربات تلگرام بود ارائه کرده ایم که نحوه ارسال شکلک ها یا همان emoji و نحوه ایجاد فاصله بین خطوط و رفتن به خط بعد در ربات تلگرام را به شما آموزش میدهد.

با این روش میتوانید در میان متن های خود از انواع شکلک ها استفاده کنید و یا آنها را در کیبوردهای اختصاصی ربات تلگرام خود نمایش دهید.

ارسال emoji به ربات تلگرام

آموزش ارسال عکس به ربات تلگرام

ارسال تصویر یا عکس به تلگرام (sendPhoto) یک تفاوت عمده با ارسال پیام های متنی دارد. هنگام ارسال متن شما تنها با فراخوان یک آدرس اینترنتی پیام خود را ارسال میکنید ولی برای ارسال فایل باید ابتدا تصویر مورد نظر خود را بر روی سرورهای تلگرام آپلود کنید. برای این کار ما از تابع curl در زبان php استفاده میکنیم و تمامی اطلاعات مورد نیاز برای ارسال عکس به ربات تلگرام را در اختیار شما قرار میدهیم.

همچنین شما می آموزید که چگونه برای تصاویر ارسالی به ربات کپشن یا زیرنویس مشخص کنید و یا اینکه تصاویر قبلا ارسال شده را بدون بارگذاری مجدد برای کاربران خود ارسال نمایید. عملا تلگرام یک فضای هاست کاملا رایگان در اختیار شما قرار میدهد!

ارسال عکس و ویدئو به ربات تلگرام

ارسال فایل صوتی و ویدئو به ربات تلگرام

بعد از آنکه با نحوه ارسال عکس به ربات آشنا شدیم با سایر متدهای تلگرام یعنی ارسال ویدئو (sendVideo) و ارسال فایل صوتی (sendAudio) نیز کار میکنیم. هر متد شامل پارامترهایی کاملا مشخص است که ممکن است اجباری یا اختیاری باشند و به شما اجازه میدهند پیام ارسالی خود را مدیریت کنید.

بعنوان مثال هنگام ارسال فایل صوتی به ربات تلگرام شما میتوانید مدت زمان آهنگ، نام خواننده و نام آهنگ را نیز تعیین کنید یا هنگام ارسال ویدئو امکان تعیین حجم، ابعاد و زیرنویس آن توسط خود شما وجود دارد.

با فراگیری این 3 متد اصلی سایر متدها برای شما بسیار ساده خواهد بود که مهمتری آنها عبارتند از ارسال voice، Contact، Location، Sticker و Document.

ویدئوی آموزش ارسال عکس و فایل به تلگرام در مدت زمان تقریبی 32 دقیقه و با حجم 175 مگابایت تهیه شده است.

تا این مرحله از سری آموزش کدنویسی تلگرام آموخته ایم که چگونه از کاربران ربات پیام دریافت کنیم و به آنها متن، عکس، ویدئو یا فایل ارسال نماییم. در این درس می آموزیم که چگونه فایل های ارسالی توسط کاربر به ربات را دریافت کرده و بر روی سرور خود ذخیره کنیم. این آموزش از چند بخش اصلی تشکیل شده که عبارتند از:

  • شناسایی فایل های ارسالی توسط کاربران به ربات
  • درخواست لینک دانلود از تلگرام برای یک فایل خاص و ذخیره بر روی سرور
  • دریافت تصویر پروفایل کاربر و ذخیره آن
  • ارسال chatAction هنگام ارسال پیام یا فایل شامل isTyping , Sneding Photo و …

استفاده از متد getFile در ربات تلگرام

هر فایل در تلگرام با یک file_id اختصاصی ذخیره میشوند. اگر این فایل بین ربات شما و کاربران به اشتراک گذاشته شده باشد اجازه خواهید داشت که آن را از روی تلگرام دانلود کنید. برای این کار کافیست درخواست getFile را همراه با آی دی فایل به تلگرام ارسال کنید تا لینک دانلود آن برای شما ایجاد گردد.

هر تصویر و ویدئو که به تلگرام ارسال میشود در سایزهای متنوعی تولید و ذخیره میشود. بعنوان مثال اگر تصویر ارسالی شما با عرض 720 پیکسل باشد. تلگرام سایزهای 90، 160، 320 و 640 پیکسلی از آن را نیز تولید و ذخیره میکند.

برای دریافت فایل از تلگرام توسط ربات محدودیت 20 مگابایتی در نظر گرفته شده و فایل های شما تا مدت 24 ساعت برای دانلود در دسترس خواهند بود.

دانلود فایل از ربات تلگرام

دریافت عکس پروفایل کاربران توسط ربات تلگرام

زمانیکه کاربر با ربات شما ارتباط برقرار میکند شما به اطلاعات محدودی از اون دسترسی خواهید داشت که عبارتند از نام و نام خانوادگی، نام کاربری، شناسه اختصاصی و البته تصویر پروفایل. شما به همه تصاویر پروفایل کاربر دسترسی داشته و اگر فردی 10 عکس پروفایل متفاوت داشته باشد میتوانید همه آنها را دریافت کرده و بر روی سرور خود ذخیره کنید.

در این آموزش دقیقا یاد میگیریم که چگونه تصویر پروفایل کاربر را از تلگرام درخواست کرده و بر روی سرور خود ذخیره نماییم. متد تلگرام برای دریافت تصاویر کاربران getUserProfilePhotos است.

ارسال chat action به ربات تلگرام

هنگام صحبت کردن با کاربران اگر مخاطب شما در حال تایپ متن یا ارسال عکس به شما باشد پیام هایی مانند is typing و sending photo به شما نمایش داده میشود. دقیقا میتوانید همین پیام ها را از طریق ربات تلگرام به کاربر ارسال کنید و او را از نوع پیام بعدی آگاه کنید.

آموزش دانلود فایل از ربات تلگرام در 39 دقیقه و با حجم 230 مگابایت تهیه شده است.

 

مدیریت گروه تلگرام بامدیریت گروه تلگرام با استفاده از ربات

استفاده از ربات یکی از جذاب ترین قابلیت های ربات تلگرام است. با افزودن ربات تلگرام به یک گروه شما میتوانید از تغییرات مهمی در گروه آگاه شوید که مهمترین آنها عبارتند از:

  • اضافه شده عضو جدید به گروه
  • خروج اعضا از گروه تلگرام
  • تعداد اعضای گروه
  • نام و اطلاعات ایجاد کننده و مدیران گروه
  • تغییر عنوان گروه و تصویر گروه
  • ارتقا به سوپر گروه تلگرام
  • پین شدن پیام ها در گروه

همچنین اگر ربات شما بعنوان مدیر یا admin در گروه فعال باشد دسترسی ها و قابلیت های آن بیشتر خواهد شد. در این شرایط مهمترین قابلیت ها عبارتند از:

  • بیرون انداختن کاربران از گروه
  • بازگرداندن کاربر به گروه و رفع محدودیت
  • دریافت پیام های رد و بدل شده در گروه و نظارت بر آنها

ربات خوش آمدگو تلگرام

با آموزش ارائه شده در این درس شما میتوانید به راحتی یک ربات خوش آمد گو برای تلگرام بسازید، این ربات براساس کاربران عضو گروه و فعالیت های آنها واکنش نشان میدهد. با ورود یک کاربر پیام از پیش تعیین شده ای برای او ارسال میشود و با خروج کاربر نیز پیام مرتبطی نمایش داده میشود.

همچنین در صورت تغییر تصویر یا عنوان گروه، ربات شما میتواند پیام های مناسبی در گروه ارسال کند.

تفاوت های گروه و سوپر گروه در تلگرام

در ابتدای این درس به صورت کامل نحوه ایجاد گروه در تلگرام، مدیریت اعضا، افزودن ربات به گروه و تعیین آن به عنوان مدیر گروه آموزش داده میشود. همچنین با نحوه ارتقای گروه تلگرام به سوپر گروه و تفاوت های آن آشنا خواهیم شد.

آموزش مدیریت گروه تلگرام از طریق ربات مجموعا 65 دقیقه و با حجم 360 مگابایت است.

مدیریت کانال تلگرام با استفاده از ربات

برای شروع باید یک کانال تلگرام بسازید، ربات خود را بعنوان مدیر کانال تعیین کنید و با استفاده از متدهای ارسال پیام کانال خود را مدیریت کنید. در این آموزش بصورت کامل با موارد زیر آشنا میشویم:

  • آموزش ساخت کانال تلگرام
  • تفاوت کانال های عمومی و اختصاصی
  • تعیین ربات تلگرام به عنوان مدیر کانال
  • نحوه ارسال پیام متنی به کانال
  • نحوه دریافت آی دی اختصاصی کانال
  • ارسال عکس، ویدئو، فایل صوتی و … به کانال با استفاده از آی دی اختصاصی
  • استفاده از وردپرس برای ارسال پیام به کانال

ارسال دکمه شیشه ای در کانال تلگرام

یکی از قابلیت های کاربردی امکان ارسال دکمه های شیشه ای یا همان inline keyboards در کانال های تلگرام است. با این روش شما میتوانید لینک های مورد نظر خود را با ظاهری بسیار زیبا و شبیه به یک دکمه برای کاربران کانال ارسال نمایید. این قابلیت زمان مدیریت دستی کانال ها وجود نداشته و فقط از طریق ربات امکان پذیر است.

ارسال دکمه شیشه ای در کانال تلگرام

ویرایش پیام های ارسال شده به کانال تلگرام

یکی دیگر از آموزش های ارائه شده در این درس قابلیت ویرایش پیام های ارسال شده به کانال، گروه و کاربر می باشد. شما میتوانید متن پیام ارسالی به کاربر، کیبورد ارسال شده و یا حتی کپشن عکس و ویدئو را به راحتی ویرایش نمایید.

این قابلیت میتواند کانال یا گروه شما را بصورت فعال و زنده نمایش دهد. بعنوان مثال اگر قصد داشته باشید یک پیشنهاد ویژه را در زمان مشخصی به کاربران ارائه دهید میتوانید یک شمارنده زمان به کانال خود ارسال کنید یا به راحتی برای گروه خود یک ربات رای گیری بسازید.

فیلم آموزش مدیریت کانال تلگرام با استفاده از ربات در زمان 29 دقیقه و با حجم 140 مگابایت تهیه شده است.

آموزش ساخت ربات های inline

ربات های اینلاین یا برخط ربات هایی هستند که پاسخ کاربر را در لحظه و براساس عبارت وارد شده نمایش میدهند. برتری این ربات ها به ربات های عادی به شرح زیر است:

  • پاسخ گویی سریع و لحظه ای به عبارت وارد شده توسط کاربر
  • ارائه لیستی از نتایج که به کاربر اجازه انتخاب میدهد
  • امکان فراخوانی ربات در هر صفحه گفتگو و بدون نیاز به ارتباط مستقیم با آن
  • بازگشت موارد انتخاب شده توسط کاربر به ربات
  • نمایش منحصربفرد نتایج در تلگرام
  • امکان ارسال متن، تصویر، ویدئو یا استیکر

آموزش ساخت ربات inline

ربات Inline تلگرام

در آموزش ساخت ربات inline موارد زیر به شما آموزش داده میشود

  • آشنایی با مفهوم ربات های Inline و الگوریتم پاسخ گویی آنها
  • معرفی چند نمونه ربات اینلاین برای درک بهتر
  • معرفی چند نمونه ربات اینلاین برای درک بهتر
  • نحوه دریافت پیام کاربر در حالت اینلاین و تحلیل آن
  • ایجاد خروجی مناسب برای نتایج اینلاین و ارسال به کاربر
  • شناسایی گزینه انتخاب شده توسط کاربر
  • ارسال پاسخ مناسب براساس گزینه ارسال شده کاربر
  • نحوه کار با انواع پیام های اینلاین شامل مقاله، عکس، گیف، ویدئو، آدرس و …
  • استفاده از وردپرس بعنوان دیتابیس پاسخ ها

فیلم آموزش ساخت و کدنویسی ربات اینلاین در زمان 41 دقیقه و با حجم 240 مگابایت تهیه شده است.

درس نهم، مدیریت ربات تلگرام با وردپرس

در تمام درس های آموزش ربات تلگرام فضای کاری ما فضای کدنویسی PHP و فعالیت مستقیم بر روی هاست بوده است. در این شرایط احساس نیاز برای یک پنل مدیریت موجب شد تا در آخرین درس به معرفی وردپرس و امکانات آن برای مدیریت ربات های تلگرام بپردازیم.

سیستم مدیریت محتوای وردپرس امکانات بسیاری برای کدنویسی سریع و مدیریت آسان سایت در اختیار شما قرار میدهد و شما میتوانید با استفاده از آنها ربات خود را در لحظه بروزرسانی کنید. همچنین ارتباط آسان با دیتابیس موجب میشود که بتوان اطلاعات مربوط به کاربران را در فضایی مناسب ذخیره کرده و به سرعت به آنها دسترسی داشت.

در این درس می آموزیم:

  • معرفی ایده های کاربردی برای ارتباط ربات با وردپرس
  • معرفی افزونه کانالر، قابلیت ها و نحوه استفاده از آن برای مدیریت کانال
  • معرفی ربات جستجوگر وبسیما و جستجوگرهای دیگر برای ایده گرفتن در پروژه های شما

فایل های ضمیمه درس:

همراه با خرید این آموزش شما دسترسی به دو افزونه غیررایگان وردپرس نیز خواهید داشت. این دو افزونه عبارتند از اتصال فرم تماس 7 به تلگرام و ارسال گراویتی فرم به تلگرام

این آموزش به مدت 28 دقیقه و با حجم نزدیک به 100 مگابایت تهیه شده است.




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی