دانلود پرفروش ترین فایل ها# فورکیا # اینترنت#فایل سل#

فایل های پرفروش فورکیا و اینترنت را دانلود کنید(فایل های در این وبسایت قرار داده می شودکه تضمینی و مطمئن هستن ،اگر غیر از این بود به مدیریت اطلاع دهید)سعی شده فایل های دارای ضمانت معتبر گلچین بشه ولی تصمیم با شماست.موفق باشید
4kia.ir

دانلود پرفروش ترین فایل ها# فورکیا # اینترنت#فایل سل#

فایل های پرفروش فورکیا و اینترنت را دانلود کنید(فایل های در این وبسایت قرار داده می شودکه تضمینی و مطمئن هستن ،اگر غیر از این بود به مدیریت اطلاع دهید)سعی شده فایل های دارای ضمانت معتبر گلچین بشه ولی تصمیم با شماست.موفق باشید

شما در این سایت میتوانید به راحتی بهترین فایل ها که دارای ضمانت می باشند را دانلود کنید(فایل سل،فورکیا،همیار دانشجو و....)
بهترین های اینترنت را در این وب سایت بیابید.
طبقه بندی موضوعی

مباحث مالی و کاربردی کف بازار - خرید پستی

دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۱۱ ب.ظ


مباحث مالی و کاربردی کف بازار - خرید پستی


 این مجموعه شامل ۲۹ جلسه سخنرانی استودیویی به مدت ۱۱ ساعت و ۱۳ دقیقه بصورت فایل ویدیویی و صوتی با کیفیتی عالی می باشد . تمامی این مباحث حاصل تلفیق عمیق تجربه های عملی کف بازار ایران با دانش تخصصی تجارت میباشد.

 

در تهیه این پکیج به روش فیزیکی و پستی آنچه ما برای شما ارسال خواهیم کرد عبارتند از:

قسمت اول - پاسخ به ۳۵ سوال کلیدی کسب و کار در بازار ایران:

۱) ثروت چیست و چگونه بدست می آید؟

۲) « استقلال مالی » چیست؟

۳) « دست خالی » از کجا شروع کنیم؟ ( راه حل پیشنهادی که تست و تجربه شده )

۴) اگر از کارمان ، حقو ق ، شغل ، رئیس ، شرکتمان و ... راضی نیستیم چه کنیم؟

۵) آیا با شغل کارمندی میتوان ثروتمند شد؟

۶) چگونه میتوان از کارمندی یا کارگری به سرمایه گذاری رسید؟

۷) سود مرکب ( قانون ثروتمند شدن )

۸) ضرر مرکب ( قانون فقیر شدن )

۹) چگونه در بازار « سرمایه گذاری » کنیم؟

۱۰) نحوه سرمایه گذاری هایمان و شرایط آن که « ضرر» نکنیم چیست؟

۱۱) آیا با پول فروش خانه ای که در آن سکونت داریم، میتوانیم سرمایه گذاری کنیم؟

۱۲) معرفی اجمالی شرایط اقتصادی ایران ، چین ، امارات و ... !!!

۱۳) برای شروع کسب و کار دلخواه مان از « وام » استفاده کنیم یا « قرض » ؟

۱۴)ما پول قرض بدهیم یا نه؟

۱۵)با چه شرایطی میتوان به افراد پول « قرض » داد؟

۱۶) آیا برای ثروتمند شدن « شراکت مالی » خوب است؟

۱۷) کی میتوان « ضامن » افراد شد؟

۱۸)« چک » چه جایگاهی در کسب و کار دارد؟

۱۹) شرایط کار کردن با « چک » ؟

۲۰) « نزول دادن » و « نزول گرفتن » چه نقشی در مسیر ثروتمند شدن ما دارد؟

۲۱) وقتی مسائل را میتوان با شیرینی دادن ( رشوه دادن ) حل کرد، چه کنیم؟

۲۲) جایگاه « اعتماد در بازار » کجا است؟

۲۳) چگونه در بازار میتوان به افراد « اعتماد » کرد؟

۲۴) در مسائل مالی سفت باشیم یا نرم ، چرا؟

۲۵)« برند » چیست و آیا لازم است که « برند سازی » کنیم؟

۲۶) فرق « درآمد » و « دارایی » در چیست؟

۲۷) با چه شرایطی باید پول ببخشیم تا کمبود درآمد و گیرهای مالی ما برطرف شود؟

۲۸) از پولتان در مقابل « ۳ دسته » همیشه محافظت کنید!!!

۲۹) آیا « مهاجرت » ما را ثروتمند تر میکند؟

۳۰) آیا « خطرات مثبت اندیشی » را شناخته اید؟

۳۱) آیا به تمامی « ۵۷ قانون طلایی » باید عمل کنیم؟

۳۲) آیا تمام تکالیف پکیج سیر تا پیاز ۱ را باید بکار بست؟

۳۳) چرا تعداد فقرا در کل تاریخ چندین میلیون برابر ثروتمندان است؟

۳۴) چرا ثروتمند شدن تا این حد آسان است و فقط ۵% افراد متوجهند؟

۳۵) چرا در عمل به دانسته هایمان گاهی شکست میخوریم؟

۳۶) معجزه کار پاره وقت

قسمت دوم - کسب و کارهای مستطیلی و مثلثی

این فایل معرفی تخصصی کسب و کارهای انسانهای ثروتمند و انسانهای فقیر و همچنین این فایل در بر گیرنده تمامی آیتم ها و تفاوت های دقیق و جزیی کسب و کارهای یک انسان فقیر با یک انسان ثروتمند است. لازم به ذکر است که این فایل در نوع خود برای کسانی که میخواهند یک کسب ثروتمندانه و ثروت ساز را برای اولین بار و یا چندمین بار راه اندازی کنند بی نظیر است و برای اولین بار در کل فضای مجازی ارائه شده است و در خصوص کسب ثروت دلخواهتان بی نهایت راه گشا است. لازم به ذکر است که این فایل تخصصی و اختصاصی سایت مسعودی پور است.

اگر از کسب و کار و درآمد تان راضی نیستید؟ 

اگر تفاوت کسب و کار انسان های ثروتمند با انسان های فقیر را نمی شناسید؟ 

اگر به دنبال کار خوب و پر درآمد هستید؟ 

این فایل راهنمای شما است. 

قسمت سوم - چگونه در کمتر از یک سال درآمدمان را چند برابر کنیم؟

باید بفروشید تا ثروتمند شوید و باید توجه داشته باشید که افزایش درآمد در روزگار کنونی به یک تخصص تبدیل شده است و حتی انواع مغازه داریها اگر به گونه ای علمی و تخصصی اداره نشوند بازدهی خاصی نخواهند داشت. ثروتمندان در تمام دنیا همان فروشندگان برتر در یک فعالیت اقتصادی اند. فروش ، بالاترین و پردرآمدترین بخش هر تجارت است. فروش ، مهمترین شرط و تخصص برای کسب ثروت و ثروتمند شدن است. ثروتمندان در هر حوزه از کسب و کار فروشندگان برتر آن کسب و کار هستند. در یک فعالیت اقتصادی هیچ چیز مهمتر از امر فروش نیست. با آموزش های این فصل قطعا شما هم میتوانید به یک متخصص فروش تیدیل شوید.اگر شما یک متخصص فروش باشید بی شک یک میلیاردر خواهید شد.

این قسمت از پکیج شامل ۱۰ جلسه است که در این ۱۰ جلسه آموزش هایی ارائه میگردد که با بکار بستن آنها در حرفه دلخواه خودتان هر چه که باشد ، درآمد شما در زمان بسیار کوتاهی میتواند چندین برابر همکارانتان بشود. آموزش های این دوره تماماً تست شده و تجربه شده می باشد و نتایج خیره کننده و ثروتمند کننده این آموزش ها بارها و بارها در کف بازار ثابت شده است.

قسمت چهارم - چگونه دست خالی کسب و کاری چند میلیونی بسازیم؟

در این روش شما هم میتوانید بدون هیچ سرمایه اولیه ای و کاملا دست خالی کسبی خارق العاده را تجربه کنید و این راهی آزموده شده  است که از تجربیات کاملا عملی و شخص ام است.

در این قسمت از پکیج مباحث مالی و کاربردی کف بازار که شامل ۸ جلسه است به معرفی یک ماشین پولسازی و یا همان یکی از چاه های نفتی مان که قبلا معرفی کرده ایم می پردازیم که مباحث آن کاملا و ۱۰۰% تجربی است و برای آن دسته از نخبگان ثروت جویی است که بارها پرسیده بودند « بدون هیچ سرمایه ای چگونه و از کجا برای پولدار شدن شروع به کار کنیم؟ ».

البته یادآوری میشود روش توصیه شده در این جا فقط یک راه از بی نهایت راههایی است که بسیاری از افراد ثروتمند ، برای ثروتمند شدنشان با دست خالی از آن استفاده کرده اند و باید بدانید که برای ثروتمند شدن راه ها بی شمارند.

قسمت پنجم -بزرگترین و آخرین اشتباه مالی من ، که برای شما ۱۴ نتیجه متفاوت و خیره کننده آموزشی و تجربی کف بازار را در پی خواهد داشت. 

 

 

توجه: با واریزی مبلغ خرید پستی محصول ، بلافاصله و طی یک مرحله خرید پستی شما کامل میشود و سپس محصول با پست پیشتاز ظرف حداکثر ۱ الی ۳ روز کاری در اقصی نقاط ایران و در تهران و مراکز استانها یکروزه تحویل رایگان درب منزل بدستتان خواهد رسید.

 

دقت کنید: پس از تکمیل خریدتان ، تمامی لینک های دانلود پکیج مباحث مالی و کاربردی کف بازار در صورت درخواست شما ، بلافاصله به ایمیل تان ارسال میگردد تا در طول زمان رسیدن مرسوله به دستتان ( ۱ الی ۳ روز ) چنانچه مایل باشید هر قسمت از پکیج کامل رو که تمایل داشتید دانلود و استفاده نمایید.

 

محسن مسعودی پور- برگزار کننده سمینار وسخنران nlp در زمینه مسائل مالی و مدرس و نویسنده کتاب « الفبای جامع ثروت و ثروتمند شدن » و خالق پکیج موفق و بی نظیر «سیر تا پیاز ثروت و ثروتمند شدن »

 

برای دیدن تمامی ویدیوهای رایگان ما اینجا را کلیک کنید.

گزارش « پکیج مباحث مالی و کابردی کف بازار »  

 

کلیک کنید:

سوالات متداول شما از ما

نظرات ارسال شده برای « پکیج سیر تا پیاز ثروت و ثروتمندشدن »

نظرات ارسال شده برای « بسته مباحث مالی و کاربردی کف بازار »

محسن مسعودی پور کیست؟ 

 

 
جواد تیموری - مهندس نرم افزار و طراح سایت خودروسازی سایپا و زامیاد

سلام خدمت همه دوستانی که همواره به فکر تغییر و بهبود شرایط فعلی خود هستند

بنده چند روز پیش (چهارم اسفند 95) دوره‌ی «مباحث مالی و کاربردی کف بازار» رو تهیه کردم. تا پیش از تهیه این دوره، علاوه بر استفاده از دانلودهای رایگان سایت و ویدئوهای کانال آپارات مسعودی پور، دو دوره «130 باور فقر ساز انسان‌ها» و «کسب‌وکار مستطیلی و مثلثی» رو هم خریداری کرده بودم و بهره‌های فراوانی از مطالب اونها بردم.

بنده لیسانس نرم‌افزار دارم و برنامه‌نویس و طراح سایت، مشاور بازاریابی اینترنتی و کارمند واحد نرم‌افزار یکی از شرکت‌های بزرگ خودروسازی داخلی هستم و حدود یکسال هست که در زمینه‌های موفقیت، بهبود شخصی، روانشناسی ثروت، بازاریابی و فروش و مباحث مالی آموزش می‌بینم و به امید خدا کلنگ چند چاه نفت (به قول استاد مسعودی پور) را هم زده‌ام.


تا قبل از تهیه «دوره مباحث مالی و کاربردی کف بازار» فکر می‌کردم که بسیاری از مباحث مالی رو در زمینه کسب ثروت و راه‌اندازی کسب‌وکار یاد گرفتم و نکات کمی باقی مونده که در این دوره برام تازگی خواهند داشت، ولی هنگامی‌که فایل‌ها رو به ترتیب دنبال کردم، واقعاً شگفت‌زده شدم. بیش از 95 درصد موضوعات رو یا اصلاً در جایی نخونده و نشنیده بودم و یا اینکه به این سادگی و قابل‌فهمی بیان نشده بودند.

مثال‌های واقعی که استاد در حین آموزش ارائه می‌کنند و نیز مسائل کاربردی هوش مالی خاص کشور خودمون که کاملاً منطبق بر شرایط فعلی بازار کسب‌وکار ایران هست ، به نظرم از ویژگی‌های بارز این دوره هست که از نظر بنده که در یکسال اخیر مطالعات زیادی تو این زمینه داشتم، در نوع خود و در مقایسه با دیگر دوره‌ها بینظیره.

گویی در خود بازار حضور دارین و تحت نظر یک بازاری مجرب و حاذق آموزش عملی و تجربی می‌بینید.

شاید در ظاهر استاد مسعودی پور در خلال آموزش هاشون از پاورپوینت، تصویر، کلیپ، نمودار و سایر ابزارها استفاده نکنند، که خود این نیز نشون‌دهنده تسلط کامل ایشان بر مسائل مطروحه هست، ولی چنان تأثیری در ذهن انسان ایجاد میکنه که ناخودآگاه صحبت‌های ایشون در ذهن تصویرسازی میشه و این خود باعث میشه که فرد برای گوش دادن به فایل‌های صوتی بی‌نیاز از تماشای کلیپ تصویری بشه.

بخش ابتدایی دوره یعنی «پاسخ به سؤالات» بسیار عالی و فوق‌العاده کاربردیه و باز هم ابتکاری خارق‌العاده در بین دوره‌های مالی‌ای بوده که تاکنون تهیه کرده‌ام. این دوره در عین سادگی، واقعاً منو متحول کرد.

اینم خدمتتون عرض کنم که اولین باریه که پس از تهیه یه دوره آموزش مالی ، راجع به اون دوره نظرم رو می‌نویسم. حقیقتش خیلی اهل نوشتن نظر و کامنت نیستم. ولی به‌قدری از آموزش‌های این دوره لذت بردم و انرژی گرفتم که تصمیم گرفتم این حال خوب و تجربه دل‌چسب رو با بقیه دوستان علاقه‌مندان به این حوزه به اشتراک بذارم و از استاد مسعودی پور هم صمیمانه تشکر می‌کنم.

خدا رو هزاران هزار مرتبه شکر می‌کنم که توفیق آشنایی با مجموعه شما و آموزش‌های بسیار ارزنده تون رو به من داد.

به همه دوستان عزیز خودم که احساس می‌کنند، پس از تهیه و دیدن دوره‌های زیاد در حوزه کسب ثروت، نتیجه‌ی دلخواهشون رو نگرفتند و یا اینکه ضمیرناخودآگاهشون مدام در گوش‌شون زمزمه میکنه که «تو الآن دیگه خودت یه استادی و چیزی برای یادگرفتن باقی نمونده» پیشنهاد می‌کنم، حتماً این دوره رو تهیه کنند.

بجای هزینه کردن پولمون توی دادگاه‌ها و ورشکستگی‌های مالی و ... بسیار منطقی بنظر میرسه که روی چنین آموزش‌هایی سرمایه‌گذاری بکنیم.

برای همتون آرزوی موفقیت و سلامت و ثروت دارم.
در پناه خالق یکتا ، شاد و پیروز و سربلند باشید.

 

وب سایت ایمیل  


 

 
مهدی ترک از آلمان

سلام استاد عزیز گرامی مسعودی پور

باید بگم استاد واقعا پیکیج سیرتاپیاز وکاربردی کف بازار خیلی عالیه. درواقع اطلاعات بسیار مهم وکاربردی را در زمینه تجارت و از همه مهمترروانشناسی فروش و باز هم از همه مهمتر به مسائل سرمایه گذاری و نحوه کارکردن دربازار که چطور کار کنیم اطلاعات بسیار مفید دراختیارمون میزاره.

واقعا به نظر من اگر کسی این دوپکیج خوب گوش بده وعمل کنه صدرصد نتایج شگفت انگیزی در تجارت خودش بدست میاره.

من خیلی خوشحالم که این پکیج ها رو خریدم وخیلی تشکر میکنم ازاستاد که واقعا باانصاف قیمت پکیج ها بسیار ارزان به فروش گذاشت تا همه بتونن این پکیج تهیه کنن.

 

وب سایت ایمیل  


 

حمید مقدم- فرهنگی با 25 سال سابقه

با سلام خدمت استاد عزیزم و شب بخیر
من تا کنون تمام بسته های آموزش ثروت را در این ۵ سال گذشته هر چی در بازار بوده تهیه کرده ام و با تمام اساتید و محتوای آموزش های اونها آشنام
و لی تحولات مالی من با پکیج سیر تا پیاز شما شروع شد و تمام رشد اقتصادی من از یکسال قبل و همزمان با پکیج شما شروع شد.
این پکیج در بین تمام بسته های آموزشی منحصر بفرده و بی نهایت محکم و جوندار و قوی و کامل است یعنی بی نظیره و بدون مشابه و از طرفی به نظر من استاد عزیزم قیمت آن خیلی پایین است البته با توجه به قیمت های موجود در بازار این را عنوان میکنم.
این لطف شما است که قبلا گفته بودید میخواهید همه توان تهیه این پکیج را داشته باشند ولی مردم که همه این رو نمیدونند و قیمت ها را با هم مقایسه میکنند و فکر میکنند بسته های گرونتر کاملترند. از خدا میخام همه قدر شما رو بدونند .
از صمیم قلب دوستون دارم استاد.
شب خوب و خوشی داشته باشید.


وب سایت ایمیل  


 

shahab-oldeen

سلام علیکم
بله بنده از کتاب الفبای جامع ثروت و ثروتمند شدن و بسته آموزش های کاربردی کف بازار استاد مسعودی پور عزیز بهره مند شده ام .
بسیار بسیار عالی ،کاربردی ، شیوا ، روان و دلنشین هستند .
ضمنا عزیزان قیمت اش هم واقعا در مقایسه به خدمات و فوایدش بسیار بسیار نا چیز و تقریبا مفته ...
یعنی مثل این میمونه که کسی داره به شما ما حصل عمرش رو با کلی مطالعه و تحقیق و تجربه و موفقیت و عدم موفقیت و ... رو با مبلغی به این ناچیزی انصافا در اختیار شما قرار میده .
هر کی حتی رفتگر و کارگر هم باشه که درآمدشون متاسفانه بالا نیست هم توان تهیه این بسته رو داره و ذهن و ضمیر نا خودآگاهش رو آموزش بده ...
بسیار عالیه ...
از استاد محسن مسعودی پور عزیز هم کمال تشکر و قدردانی را داریم بابت همچین آموزش های به این دقت و حرفه ای و عالی ای ... 

وب سایت ایمیل  


 

لطف الله شریفی-کارمند اداره بهداشت از قزوین

سلام استاد مسعودی پور عزیز
فایلهای سیرتاپیاز ثروت دیدگاه مرا نسبت به خداوندعوض کرد و قدرت خداوند و رحمت و بخشنده بودن بی انتهای او را در من واضح تر کرد
وایمان من به خداوند قوی ترشد و بسیاری از افکار محدود کننده بنده را ازبین برد و ترس ها و اضطرابهای واهی مرا که زندگیم را سیاه کرده بود حذف کرد من دیگر به جز خدا برای کسی قدرتی قائل نیستم و از آن روز به بعد اعتمادبه نفس و عزت نفسم فزونی یافت و شادتر و پرانرژی تر شدم
و اکنون در سه کار و کسب مهارت کسب کرده و همزمان فعالیت می کنم و از اهرم های کارهای مستطیلی بهره می برم
دوستان جدیدی در مسیر اهدافم قرار گرفتند و حامی من در راستای اهدافم شدند

وب سایت ایمیل  


 

توجه توجه: دریافت کننده تمامی نظرات شما ، در قسمت انتهای متن مباحث مالی و کاربردی کف بازار - خرید دانلودی ( کلیک کنید ) هستیم. تمامی نظرات و انتقادات شما با کمال میل در سایت منعکس میگردد.

 

توجه:برای دریافت بیش از ۸۰ ویدیو رایگان کنونی از محسن مسعودی پور و دریافت آخرین ویدیوهای رایگان ایشان و پست های تخصصی ثروت ساز شما را به « کانال تخصصی ثروت مسعودی پور در تلگرام » با لینک زیر دعوت میکنیم، کافی است لینک را کلیک نمایید:

https://t.me/joinchat/AAAAAD-MeT7_vhG58GS-Sw

 

sms یا سوالی دارید: ۰۹۱۰۰۰۲۹۰۱۸

تماس در تلگرام: ۰۹۳۵۴۰۸۳۴۵۱ 

 

کلیک کنید: « سوالات متداول شما »

                        محسن مسعودی پور کیست؟

 

 

دقت کنید: پس از تکمیل خریدتان ، تمامی لینک های دانلود پکیج مباحث مالی و کاربردی کف بازار در صورت درخواست شما ، بلافاصله به ایمیل تان ارسال میگردد تا در طول زمان رسیدن مرسوله به دستتان ( ۱ الی ۳ روز ) چنانچه مایل باشید هر قسمت از پکیج کامل رو که تمایل داشتید دانلود و استفاده نمایید. درخواست خود را به ۰۹۱۰۰۰۲۹۰۱۸ پیامک نمایید.

 

توجه: چنانچه بجای خرید از داخل سایت تمایل به خرید محصول به شیوه « کارت به کارت » دارید کافی است مبلغ قیمت محصول را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۶۲۵۰۱۶۹۵ بنام محسن مسعودی پور کارت به کارت نموده و سپس با شماره ۰۹۱۰۰۰۲۹۰۱۸ پیامک و یا تماس حاصل فرمایید.

 

خرید  پستی « پکیج مباحث مالی و کاربردی کف بازار » با واریزی سرمایه گذاری شما در اینجا آغاز میشود: 

 



جهت کپی مطلب از ctrl+A استفاده نمایید نماید



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی