دانلود پرفروش ترین فایل ها# فورکیا # اینترنت#فایل سل#

فایل های پرفروش فورکیا و اینترنت را دانلود کنید(فایل های در این وبسایت قرار داده می شودکه تضمینی و مطمئن هستن ،اگر غیر از این بود به مدیریت اطلاع دهید)سعی شده فایل های دارای ضمانت معتبر گلچین بشه ولی تصمیم با شماست.موفق باشید
4kia.ir

دانلود پرفروش ترین فایل ها# فورکیا # اینترنت#فایل سل#

فایل های پرفروش فورکیا و اینترنت را دانلود کنید(فایل های در این وبسایت قرار داده می شودکه تضمینی و مطمئن هستن ،اگر غیر از این بود به مدیریت اطلاع دهید)سعی شده فایل های دارای ضمانت معتبر گلچین بشه ولی تصمیم با شماست.موفق باشید

شما در این سایت میتوانید به راحتی بهترین فایل ها که دارای ضمانت می باشند را دانلود کنید(فایل سل،فورکیا،همیار دانشجو و....)
بهترین های اینترنت را در این وب سایت بیابید.
طبقه بندی موضوعی

بانک ایمیل تفکیک شده سال 96

يكشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۰۴ ق.ظ


بانک ایمیل تفکیک شده سال 96

بانک ایمیل تفکیک شده سال 96

بانک ایمیل تفکیک شده سال 96 | کسب درآمد از اینترنت از طریق ارسال ایمیل

+ نرم افزار ارسال ایمیل گروهی

بانک ایمیل اصلی و کامل سایت که شامل بیش از 2 میلیون ایمیل فعال ایرانی سال 1396 این بانک ایمیل کاملا تفکیک شده بهترین بسته های ایمیلی در اینترنت می باشد. بانک ایمیل شامل اقشار مختلف کاربران اینترنتی ایرانی می باشد.می توان به جرات گفت این بسته بانک ایمیل یکی از بهترین و فعال ترین آرشیو بانک ایمیل ایرانی می باشد ، بانک ایمیل سایت کاملا تست شده و ولید شده با بازدهی بالا و جوابدهی فوق العاده.این آرشیو بسته بانک ایمیل شامل کامل ترین آرشیو بانک ایمیل مشاغل است که نسبت به فعالیت آنها تفکیک شده اند.

امروزه تقریبا همه شرکتها و موسسه ها به تجارت اینترنت روی آورده اند.تنها راه دیده شدن در این فضای شلوغ و گسترده مجازی تبلیغات مداوم و موثر می باشد.از انواع تبلیغات در فضای اینترنت،ایمیل تبلیغاتی کم هزینه و با بازدهی بالا یکی از بهترین گزینه ها می باشد.به لطف خدا و با سعی و تلاش و با جلب رضایت مشتری توانسته ایم جزو یکی از بهترین ها در امر تبلیغات ایمیلی باشیم.و در ضمینه فروش بانک ایمیل تلاش نموده ایم بهترین و متفاوت ترین باشیم.

  • نام: بانک ایمیل سایت تبلیغاتی ایمیلر (کل آرشیو ایمیل سایت)
  • تعداد: 2 میلیون ایمیل (آرشیو بصورت هفتگی و ماهانه آپدیت می شود)

تاریخ تهیه و جمع آوری:سال 1396 (ایمیل های جدید هر ماه به ایمیل خریداران این محصول به صورت کاملا رایگان ارسال میشود)

بانک ایمیل

بانک ایمیل اصلی و کامل سایت آپدیت شده اسفند سال 1396 که شامل بیش از 2 میلیون ایمیل فعال ایرانی تفکیک بندی شده می باشد و ما برای راحتی حال مشتریانی که تقاضای تمام آرشیو ایمیلی ما را دارند با قیمت بسیار مناسب برای فروش آماده کرده ایم ( این آرشیو شامل بسته های اضافه شده در اسفند سال 1396 می باشد که برای اولین بار به این لیست ایمیل اضافه شده است ) .قابل ذکر است که آرشیو بانک ایمیل سایت هر ماه آپدیت و به روز رسانی می شود،و لینک خرید به صورت اتوماتیک به روز می شود. + بانک ایمیل های قبل بازبینی کلی شده و تمام ایمیل های غیرفعال شده از دسته و لیست ها حذف شده اند و آرشیو جدید سایت به دسته های فوق اضافه گردیده است. بانک ایمیل سایت ایمیلر فعال و تفکیک شده ترین آرشیو ایمیل 96 می باشد. تاکید می کنیم این آرشیو کاملا ایرانی می باشد.با توجه به درخواست تعدادی از دوستان که از ما می خواهند قبل از خرید نحوه دسته بندی پوشه ها و دسته های ایمیل را مشاهده کنند.جهت دریافت دمو محصولات با پشتیبانی در تماس باشید

 

بانک ایمیل سایت :

ویژگی های بسته بانک ایمیل 96 سایت :

  1. آرشیو بانک ایمیل سایت کاملا ایرانی می باشد.

  2. ایمیل ها فعال و جدید می باشند.

  3. ایمیل ها سایت نسبت به موضوع فعالیت کاملا تفکیک شده اند.

  4. بانک ایمیل بدون ایمیل تکراری و زائد.

  5. تمام آرشیو ولید شده و کاملا تست شده با بازدهی بالا

  6. تمام بسته های ایمیلی که به سایت اضافه شده بود در این بسته قرار داده شد تاریخ : 1396/1/09

 

نحوه جمع آوری ایمیل های سایت ایمیلر

گروه ایمیلر با داشتن چند فروشگاه اینترنتی و فعالیت در سیستم همکاری در فروش و داشتن چندین گروه یاهو و گوگل و ارتباط با اطلاعات مشاغل مجازی و نیازمندی ها اقدام به جمع آوری ایمیل ها و تهیه بانک ایمیل از این منابع می کند. بانک ایمیل سایت از ایمیل های جدید بدست آمده از منابع فوق تهیه و در سایت قرار داده شده است. این یک فرصت استثنایی برای استفاده از موقعیت ها برای افزایش فروش تا 5 برابر و بالا بردن چشم گیر ترافیک و رتبه سایت و فروشگاه خود در اینترنت می باشد.با استفاده از سایتهای ارائه دهنده ایمیل تبلیغاتی مانند میل چیمپ و تهیه بانک ایمیل خوب یک تبلیغ کننده حرفه ای برای سایت و فروشگاه خود باشید.

خرید بانک ایمیل اصلی و کامل سایت

پرداخت آنلاین و دریافت فول آرشیو بانک ایمیل سایت ایمیلر-قیمت بانک ایمیل فقط 10 هزار تومان می باشد.

 نکتــــه: آرشیو ایمیلی سایت به صورت ماهانه آپدیت و به روز می شود و ایمیل های جدید به صورت اتوماتیک به این بسته اضافه می شوند و همچنین برای کلیه خریداران به صورت رایگان ارسال میشود.

 با خرید این بانک ایمیل در هر زمانی شما فعال ترین و جدیدترین ایمیل های ایرانی را خریداری کرده اید.

بانک سایت کاملا تفکیک شده می باشد و هر ماه آپدیت و به روز رسانی می شود.تفکیک ایمیل بدین معناست که مثلا ایمیل چند صد پزشک که در اینترنت سایت و یا صفحه شخصی دارند، جمع آوری می کنیم و در یک فایل نوشتاری با نام دسته پزشکان دخیره می کنیم.با این کار فردی اگر محصولات پزشکی دارد و می خواهد محصولات خود را فقط برای پزشکان تبلیغ کند با استفاده از ایمیل تفکیک شده به آسودگی می تواند تبلیغات ایمیلی خود را به دست پزشکان برساند.

 بانک اطلاعات ایمیل سایت به 3 دسته اصلی تقسیم شده اند:

1- ایمیل کاربران فعال اینترنت

2- بانک مشاغل

3- بانک فروشگاههای فعال ایرانی

قیمت نرم افزار : 10,000 تومان



جهت کپی مطلب از ctrl+A استفاده نمایید نماید



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی