دانلود پرفروش ترین فایل ها# فورکیا # اینترنت#فایل سل#

فایل های پرفروش فورکیا و اینترنت را دانلود کنید(فایل های در این وبسایت قرار داده می شودکه تضمینی و مطمئن هستن ،اگر غیر از این بود به مدیریت اطلاع دهید)سعی شده فایل های دارای ضمانت معتبر گلچین بشه ولی تصمیم با شماست.موفق باشید
4kia.ir

دانلود پرفروش ترین فایل ها# فورکیا # اینترنت#فایل سل#

فایل های پرفروش فورکیا و اینترنت را دانلود کنید(فایل های در این وبسایت قرار داده می شودکه تضمینی و مطمئن هستن ،اگر غیر از این بود به مدیریت اطلاع دهید)سعی شده فایل های دارای ضمانت معتبر گلچین بشه ولی تصمیم با شماست.موفق باشید

شما در این سایت میتوانید به راحتی بهترین فایل ها که دارای ضمانت می باشند را دانلود کنید(فایل سل،فورکیا،همیار دانشجو و....)
بهترین های اینترنت را در این وب سایت بیابید.
طبقه بندی موضوعی

۱۶۷۸ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است


خرید پستی
قیمت این محصول: 32,000 تومان

چای لاغری دکتر سینا
 
همانطور که میدانید یکی از معضلات خیلی از آقایان و خانم های امروزی چاقی و اضافه وزن میباشد که این معضل دامن گیر قشر عظیمی از جامعه شده که بیشتر به دلیل عدم تحرکات روزانه و تغذیه بی رویه و نامناسب میباشد.خیلی از افراد به دلیل نداشتن وقت نمیتوانند به انجام حرکات ورزشی و ایروبیکی و فیت نسی برای کم کردن وزن میباشند و امروزه خیلی از داروهای شیمیایی لاغری که در بازار آزاد بفروش میرسند به علت تقلبی بودن و داشتن عوارض قابل اعتما نبوده و افراد از مصرف چنین داروهایی خودداری میکنند.امروزه یکی از طبیعی ترین گیاهانی که برای کاهش وزن ولاغری از آن استفاده میکنند دمنوش ها و چایی های لاغری میباشند که خیلی از افراد بامصرف انها جواب گرفته و از نتیجه آن بسیار راضی هستند.ما امروز چای لاغری دکتر سینا را به شما عزیزان معرفی میکنیم که این اطمینان را به شما خواهیم داد که از نتیجه ان راضی بوده و بدون هیچ زحمتی لاغری را به اندام شما هدیه میکند.


چای معجزه گر لاغری

مطمئن ترین ، سالم ترین و راحت ترین روش لاغری

دیگر لاغری آسان و سریع یک افسانه نیست!

دیگر اندامی زیبا و جوان یک رویا نیست!

لاغر شدن بدون زحمت و دردسر

این فرصت بی‌نظیر را از دست ندهید


لاغری فقط با نوشیدن یک فنجان چای باورتون میشه؟!!

تهیه شده از سر شاخه های 12 نوع گیاه

کاهش 3 الی 7 کیلو گرم وزن در ماه

لذت چند برابر از نوشیدن یک فنجان چای داغ با طعمی دلنشین

دارای معتبرترین مجوز ها از نهادهای بنام غذایی و داروئی

دارای مجوز از وزارت بهداشت ایران


قیمت : 32000 تومان

 


چای لاغری دکتر سینا، علاوه بر تنظیم سیستم گوارشی و تناسب دهنده اندام ، روان کننده گردش خون بوده و منافذ عروق بدن را باز میکند. به همین لحاظ خستگی های مفرط را به سهولت از بین می برد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۳۵
محمد حسینی


خرید پستی
قیمت این محصول: 28,000 تومان

 کیت ترک سیگار Zero Smoke

ترک سیگار می تواند یکی از اولویت های افراد سیگاری باشد.سیگار وسیله ای که به مرور بدن را وابسته به نیکوتین می کند و باعث می شود ترک آن کاری سخت به نظر برسد.بدن وقتی تشخیص میدهد که نیکوتین دارد تامین می شود و نیازی به تولید نمی بیند کم کم از تولید طبیعی آن سر باز زده و همه نیاز بدن از طریق سیگار تامین می شود و این تنبلی بدن در تولید منجر به وابستگی و این وابستگر باعث اسیب رساندن به بدن خواهد شد.اما با کیت ترک سیگار زیرو اسموک بدن دوباره به تولید نیکوتین می پردازد و شما رو از این وابستگی نجات خواهد داد.
پدیده ای بی نظیر و تائید شده در سراسر جهان

برنده جایزه بهترین محصول سلامتی در 4 سال متوالی


از موسسه ملی بهداشت آمریکا ...


سیگار را در عرض 30 روز ترک کنید!

بدون استفاده از داروهای شیمایی و مضر ...

دارای گواهینامه CE و CIQ اتحادیه اروپا


سلامتی را به خود و دیگران هدیه دهید

100 درصد تضمینی

به همراه دفترچه راهنما


برای اولین بار در ایران



قیمت : 28000 تومان

 

در سال 1950 دکتر Paul Nogier از لیون فرانسه با تحقیقات فراوان دریافت که رابطه درمانی بین گوش و بدن انسان وجود دارد و طی سال های فراوان توانست آلیاژ های خارق العاده ای را کشف کند که خاصیت درمان اعتیاد را دارد. دکتر Paul Nogier در سال 1997 محصولی از این آلیاژ ساخت که دنیا را دگرگون کرد و در 4 سال متوالی جایزه بهترین محصول سلامتی را از موسسه بهداشت ملی آمریکا دریافت کرد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۳۴
محمد حسینی
خرید پستی
قیمت این محصول: 29,000 تومان

چسب لاغری گیاهی Meizi Patch

لاغری برای خیلی از افراد به کاری بسیار دشوار و طاقت فرصا تبدیل شده و علارغم میل باتنی نمی توانند به آن برسند.ورزش های سنگین با داروهای با عوارض های نه چندان کم....اما امروز می خواهیم دواروی متفاوت بدون عوارض به شما معرفی کنیم که با هزینه کم برای خیلی ها جوابگو بوده است.با قیمت مناسبی که داره به یک بار امتحان می ارزه.

پدیده ای بی نظیر در بین محصولات گیاهی

بدون استفاده از داروهای شیمیایی و مضر



در طول یک ماه 4 الی 10 کیلو لاغر شوید ...

بهترین ، آسان ترین و سریعترین روش برای

از دست دادن چربیهای اضافی

سریعتر از همیشه به نتیجه خواهید رسید...!!

قیمت : 29000 تومان

 

چسب های میزی پچ ترکیبی از مغناطیس درمانی و درمان گیاهی است که این مساله باعث شده است این محصول در میان سایر محصولات مشابه بی رقیب باشد. چسب لاغری Meizi Patch با کاهش ولع مصرف مواد غذایی با استفاده از مغناطیس، کاهش کالری ، بالا بردن سرعت متابولیسم بدن باعث سوزاندن چربی های انباشته شده در بدن شده و همین مساله باعث کاهش وزن فرد استفاده کننده می شود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۳۳
محمد حسینی


خرید پستی
قیمت این محصول: 32,000 تومان

شلوارک لاغری هات شیپر - Hot Shapers

موثرترین روش تناسب اندام بانوان

ارائه شده در سایز بندی مختلف



ساخته شده از الیاف نرم، مناسب برای استفاده در هنگام ورزش، نرمش، پیاده روی و ...

جهت چربی سوزی و لاغر کردن شکم و پهلوها.


قیمت : 32000 تومان



این شلوارک در سایزهای XXXL ,XXL, Xl, L, M عرضه شده است.
هنگام تکمیل فرم سفارش می توانید سایز مورد نظر را انتخاب کنید.

شلوارک لاغری هات شیپر ساخته شده از الیاف نرم، مناسب برای استفاده در هنگام ورزش، نرمش، پیاده روی و ... جهت چربی سوزی و لاغر کردن شکم و پهلوها می باشد. مواد به کار رفته در هات شیپر باعث افزایش درجه حرارت بدن در نتیجه تعریق زیاد بدن می شود و کمک فراوانی به چربی سوزی و تناسب اندام شما می کند. این گن تاثیر مستقیمی بر روی چربی سوزی نواحی شکم، پهلو و ران ها دارد. این شلوارک لاغری نوعی گن محسوب می گردد که دمای بدن را افزایش داده و موجب تعریق بدن می شود. اگر به دنبال راهکاری آسان و بی خطر و بدون عوارض جانبی برای لاغری و تناسب اندام خود می گردید شلوارک هات شیپر گزینه مناسب پیش روی شما خواهد بود. استفاده از این گن به طور مداوم سبب بهبود نتایج ورزشی و کاهش وزن شما می شود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۳۲
محمد حسینی


خرید پستی
قیمت این محصول: 39,000 تومان

بالش ماساژور گردن



قابلیت MP3 پلیر از طریق موبایل و موزیک پلیر ها

با استفاده از فیش 3.5 میلی متری داخلی



حالت حرکت های مختلف

جدیدترین ماساژور گردن بر اساس استانداردهای روز اروپا

رفع خستگی های روزانه و ایجاد تحرک مناسب در ناحیه گردن


قیمت : 39000 تومان



این ماساژور جدیدترین نوع ماساژور گردن است که بر اساس استانداردهای روز اروپا طراحی و ساخته شده است. طراحی این ماساژور به گونه ای است که استفاده از آن در شرایط و محیط های مختلف به خصوص در محیط کار، هنگام رانندگی و نیز هنگام خواب بسیار آسان است و در رفع خستگی های روزانه و ایجاد تحرک مناسب در ناحیه گردن بسیار موثر است. روکش این ماساژور از جنس لیکرا استاندارد و تایید شده می باشد که با دانه های استیروفوم پلی استیرنی پر شده است. این دانه ها حرکت کنترل شده و دلپذیری به ماساژور می بخشد و مثل یک ضربه گیر مناسب جلوی هر گونه ضربات اضافی به عضلات و رگ های ناحیه گردن را می گیرد. ماساژور گردن بهترین وسیله برای رفع گرفتگی و رفع خستگی و تقویت عضلات گردن و بر طرف کردن اسپاسم عضلانی گردن می باشد. ماساژ لرزش می تواند سفتی گردن و درد را تسکین دهد و آرامش را به شما هدیه کند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۳۱
محمد حسینی
خرید پستی
قیمت این محصول: 29,000 تومان

شکم بند لاغری میس بلت

به صورت دو لایه برای افزایش فشار

فرم دهى و جمع کردن پهلوها، شکم و کمر


جدیدترین و موثر ترین و سریع ترین روش کم کردن سایز شکم و کمر


قیمت : 29000 تومان



شکم بند لاغری میس بلت به صورت فری سایز عرضه شده و برای تمامی سایزها قابل استفاده است.

شکم بند لاغری میس بلت یک محصول جدید و منحصر به فرد هست که خیلی سریع شکم، کمر و پهلوی شما را جمع کرده و به فرم دلخواهتون در می آورد. اگر برای رفتن به مهمانی یا مجالس به علت داشتن شکم یا پهلو در ناحیه کمر نمیتوانید لباس مورد علاقه خودتان را بپوشید با شکم بند لاغری میس بلت به راحتی هر لباسی که دوست دارید بر تن کنید. فیگور ایده آل و دلخواه شما فقط در 2 مرحله، در مرحله اول شکم بند لاغری میس بلت رو محکم ببندید و در مرحله دوم دور کمر را باریک کنید. راز این محصول استفاده از تکنولوژی دابل کمپرس هست، شکم و کمر به سرعت به شکل ساعت شنی فرم میگیرند. گن لاغری میس بلت اصل امتحان خودشو پس داده و بسیار عالی عمل میکنه فقط در چند ثانیه کمر و شکمتون رو باریک کنید. مهم نیس در طول روز چه کاری انجام میدین چون اون کار رو با شکم بند لاغری میس بلت هم میتونید انجام بدید. محصولات دیگر قسمت میانی بدنتان را فشرده میکنند ولی قابل تنظیم نیستند. بنابراین شما احساس فشردگی میکنید و اصلا احساس راحتی نمیکنید ولی سایز میس بلت بلافاصله به سایز دلخواهتون تنظیم میشه و میتونید گن میس بلت رو تنگ تر یا شل تر ببندید همچنین میتونید شکم بند لاغری میس بلت رو روی لباس یا زیر لباساتون بپوشید و باهاش راه برید در منزل محل کار یا باشگاه. شکم بند لاغری میس بلت رو بپوشید تا بلافاصله پس از زایمان شکم خودتون رو مخفی کنید با گن میس بلت احساس راحتی و خوش اندام بودن را یکجا باهم داشته باشید. میس بلت رو میتوانید در مهمونی ها یا مجالس مختلف زیر لباس هایتان بپوشید و کاهش آنی ۱ الی ۳ سایز را به محض پوشیدن تجربه کنید. گن لاغری میس بلت محصول جدید و پرفروش روز اروپا می باشد. شما با خرید شکم بند لاغری میس بلت میتوانید افزایش اعتماد به نفس و شادابی خود را در مجالس و میهمانی ها ببینید. شکم بند لاغری میس بلت جدیدترین و موثر ترین و سریع ترین روش کم کردن سایز شکم و کمر می باشد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۳۰
محمد حسینی

خرید پستی
قیمت این محصول: 62,000 تومان

بالشتک طبی گرما درمانی آترین

جادویی نوین و 100% ارگانیک برای تسکین درد

قابل استفاده به صورت کمپرس گرم، کمپرس سرد و رایحه درمانی



دارای 4 گواهینامه بین المللی از آلمان، انگلستان و آمریکا

مناسب برای تسکین دردهای عضلانی، درد مفاصل، آرتروز، دردهای قاعدگی و ...


قیمت : 62000 تومان



همه ما با دردهای عضلانی، درد مفاصل، کشیدگی گردن، دردهای مزمن رماتیسمی و آرتروز آشنا هستیم. امروزه علم نوین پزشکی درمانهای حمایتی و غیردارویی را خط اول درمان بسیاری از این دردها ی مزمن می داند. ما بر این باور بالشتک طبی گرمادرمانی آترین را به عنوان محصولی ارگانیک و طبیعی بر اساس اصول پزشکی ترموتراپی، کلد کمپرس و آروماتراپی و با بهره گیری از دانش و تکنولوژی روز صنعت پزشکی اروپا در داخل کشور تولید کرده و جهت مقابله با دردهای مزمن به شما پیشنهاد می کنیم. بالشتک طبی آترین برآمده از دل طبیعت،با استفاده از هسته های ارگانیک، فرآوری شده و نابارور گیلاس (برگزیده از خانواده Cerasus) و پوششی مخصوص از الیاف طبیعی گیاه کتان، جهت گرمادرمانی (کمپرس گرم)، کمپرس سرد و رایحه درمانی مورد استفاده قرار می گیرد. هسته های نابارور گیلاس با استفاده از ماشین آلات پیشرفته مراحل غبارزدایی،شستشو و خشک شدن را طی نموده و سپس وارد مرحله نهایی فرآوری می گردند و پس از چندین مرحله فرآیندها ی مکانیزه، هسته های فرآوری شده گیلاس قابلیت ویژه نگهداری و رهاسازی گرما و سرما را خواهند یافت. هسته های ارگانیک، فرآوری شده و نابارور گیلاس درون پوششی از الیاف طبیعی گیاه کتان بسته بندی شده و بالشتک طبی آترین آماده استفاده در هر نوع مایکروویو و فریزر می گردد و به دفعات نامحدود می توان آن را گرم یا سرد و شستشو نمود. بالشتک طبی گرمادرمانی آترین جایگزینی مناسب و مدرن برای کیسه آبگرم، سایر بالشتکهای طبیعی، پدهای گرمایی ژله ای و الکتریکی بوده و توسط پزشکان متخصص در رشته های روماتولوژی، ارتوپدی، طب فیزیکی، آروماتراپی، طب سوزنی و فیزیوتراپی توصیه شده است. همچنین بالشتک طبی گرمادرمانی آترین توسط پرستاران و متخصصین ماساژدرمانی در تسکین دردهای عضلانی و بهبود حال بیماران مورد استفاده قرار می گیرد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۲۹
محمد حسینی


خرید پستی
قیمت این محصول: 30,000 تومان

چای لاغری تن فیت

دمنوش 100% گیاهی با ترکیبات چای سبز، زیره سبز، گل محمدی و ...

هر بسته شامل 90 تی بگ چای لاغری تن فیت



بهترین و آسان ترین روش لاغر شدن

دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان ایران


قیمت : 30000 تومان



برای لاغر شدن و داشتن اندامی مناسب راههای گوناگون و متعددی وجود دارد،آن چه در این بین از اهمیت بالایی برخوردار می باشد انتخاب روش های مناسب و سالمی است که ضرری بر بدن و سلامت شما وارد ننماید.
چای لاغری تن فیت یک دمنوش 100% گیاهی با ترکیبات چای سبز، زیره سبز، گل محمدی و غیره است که دارای فرمول علمی دقیق برای اثر گذاری مناسب و موثر بر لاغری می باشد. یک بسته از چای لاغری تن فیت شامل 90 تی بگ بوده و بهترین زمان مصرف آن 20 تا 30 دقیقه قبل از وعده غذایی است. برای هر بار مصرف یک عدد تی بگ را به مدت 5 الی 7 دقیقه در یک استکان آبجوش انداخته و پس از دم کشیدن،مصرف نمایید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۲۸
محمد حسینی
خرید پستی
قیمت این محصول: 56,000 تومان

ساعت مچی ضد خر و پف Dr. Sleep

Dr. Sleep Snore stopper Watch



خواب راحت بدون  هیچگونه احساس مزاحمت

سریع ترین درمان خروپف بدون عوارض

ساخته شده براساس به روز ترین دانش پزشکی

دارای سامانه ی دیجیتال هوشمند و سازگار با اکونومی بدن انسان

قیمت : 56000 تومان


خر و پف یا Snore ، بیماری که نیمی از مردم جهان  از آن رنج می برند و اینک با کمک ساعت ضد خروپف دکتر  اسلیپ درمانی سریع و همیشگی برای آن یافت شده است. ساعت ضد خروپف دکتر اسلیپ با کمک علم روز پزشکی ساخته شده تا برای همیشه و به راحتی همه ی افراد را از شر خروپف راحت نماید. با بستن ساعت ضد خروپف دکتر اسلیپ به مچ دست خود هنگام خواب، پالس هایی به ذهن شما ارسال می شود تا بطور کاملا ناخداگاه از خروپف شما جلوگیری شود. خوابی راحت و آرام برای خود و دیگران با ساعت ضد خروپف دکتر اسلیپ. دیگر نگران صدای آزار دهنده ی خروپف خود و دوستانتان نباشید. با ساعت ضد خروپف دکتر اسلیپ برای همیشه باخروپف خداحافظی کنید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۲۸
محمد حسینی

خرید پستی
قیمت این محصول: 28,000 تومان

کرم کوهان شتر 30 گرمی

کاهنده دردهای مفصلی

رفع مشکل بواسیر و شقاق

ـ درمان درد زانو و مفاصل
ـ تسکسن دردهای آرتروز و شکستگی استخوان
ـ برطرف کننده ترک های شدید دست و پا
ـ رفع گرفتگی عضلات و رگ به رگ شدگی
ـ بسیار مناسب برای تسکین و درمان درد سیاتیک

ارائه شده شرکت پیشرو آریا روناک

شماره ثبت شرکت : 46227

 

خرید کرم کوهان شتر

 

 

چگونه درد مفصلی خود را تسکین دهیم ؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۲۶
محمد حسینی