در این مطلب 5 دلیل برتری تبلیغ با بانک ایمیل را نسبت به سایر روش های تبلیغاتی خواهیم گفت.
1-ارزان و سریع بودن
2-کنترل زمان!
3-دریافت ایمیل توسط شخص مورد هدف
4-عدم وجود بلک لیست و موانع ارسال
5-سریع برای تست مزاج کاربران
ارزان و سریع :
در بین روش های تبلیغاتی
که در داخل و خارج اینترنت وجود دارد یکی از ارزانترین و سریع ترین روش های
اطلاع رسانی و تبلیغ ، استفاده از روش ارسال به بانک ایمیل است.برای مثال
شما اگر محصول جدیدی دارید که در نمایشگاه قصد معرفی آن را دارید میتوانید
با ارسال به ایمیل های فعالان و شرکت های مرتبط در زمینه کاری خودتان بسیار
سریع تر و ارزان تر از هر تبلیغی شرکت خود و محصولتان را در نمایشگاه
معرفی کنید.
کنترل زمان :
در روش های تبلیغاتی مانند
بنرهای گرافیکی،شهری،تراکت و یا ارسال پستی پاکت نمیتوانید در روز و ساعت
خاصی تبلیغ خود را به مخاطب خود نمایش دهید اما در روش ارسال تبلیغ به بانک
ایمیل میتوان در روز خاصی مانند اول هفته و در ساعت 9 صبح تبلیغ خود را به
مخاطبین خود ارسال کنید و بعد از ارسال بلافاصله تبلیغ شما را دریافت
خواهند کرد.
دریافت ایمیل توسط شخص مورد هدف :
در بسیاری از شرکت ها و یا
سازمان ها به احتمال بسیار زیاد ایمیل ها توسط خود مدیر شرکت و یا مسئول
مستقیم مربوطه خوانده میشود اما در صورتی که اگر از روش تماس تلفنی استفاده
کنید با احتمال زیاد شاید نتوانید به راحتی و یا سریعتر با مخاطب خود در
ارتباط باشید.
عدم وجود بلک لیست و مانع ارسال :
در روش ارسال پیامک متنی
بسیاری از افراد دریافت تبلیغات را مسدود کرده اند و امکان ارسال وجود
ندارد و یا در روش بازاریابی تلفنی به گفته بازاریاب شما دقیق و تا انتها
گوش نمیدهند و یا شخصی که به تماس تلفنی شما پاسخ میدهد منشی شرکت و یا
کارمند نامرتبط میباشد.اما در ارسال به بانک ایمیل هیچ مانعی برای ارسال
نشدن ایمیل شما وجود ندارد و همچنین ایمیل شما به شخص مورد نظر ارسال خواهد
شد.
سریع برای تست مزاج کابران :
اگر شما ایده ای خاص در
نظر داشته باشید و از جذاب بودن آن در شک باشید.با ارسال به بانک ایمیل های
مرتبط با بازار هدف ایده شما ، بطور سریع و ارزان یک آزمایش و نتیجه اولیه
از بازدهی کسب وکار جدیدتان خواهید داشت.