فصل اول: کلیات ...............................................................................................................
1-1-مقدمه
.........................................................................................................................................
1-2-بیان مساله
.................................................................................................................................
1-3-سابقه و ضرورت انجام تحقیق ...............................................................................................
1-4-پیشینه تحقیق
.......................................................................................................................
1-5-اهداف تحقیق
..........................................................................................................................
1-6-سوال های اصلی تحقیق ......................................................................................................
1-7-فرضیه های تحقیق
.................................................................................................................
1-8-چه کاربردهایی از این تحقیق منظور است .......................................................................
1-9-استفاده کنندگان از نتایج پایان نامه ..................................................................................
1-10-نوآوری طرح در چیست؟ ......................................................................................................
1-11-روش انجام تحقیق
.................................................................................................................
1-12-روش و ابزار گردآوری اطلاعات ...........................................................................................
1-13-جامعه آماری
...........................................................................................................................
1-14-روش نمونه گیری
..................................................................................................................
1-15-روش تجزیه و تحلیل اطلاعات ............................................................................................
1-16-مفاهیم و واژگان تحقیق .....................................................................................................
1-17-مدل مفهومی تحقیق
............................................................................................................
1-18-مراحل انجام تحقیق
..............................................................................................................
فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق ...............................................................................
2-1-بخش اول : تجارت الکترونیک .............................................................................................
2-1-1- مقدمه
..........................................................................................................................
2-1-2- فن آوری اطلاعات .....................................................................................................
2-1-3- بازاریابی اینترنتی ......................................................................................................
2-1-3-1- اینترنت
...................................................................................................................
2-1-3-2- بازاریابی الکترونیکی ............................................................................................
2-1-3-3- اهداف بازاریابی اینترنتی ....................................................................................
2-1-3-4- مزایای بازاریابی اینترنتی ...................................................................................
2-1-4- تجارت الکترونیک ......................................................................................................
2-1-5- شیوه های تجارت الکترونیک .................................................................................
2-1-5-1-فروشنده با فروشنده B2B ...............................................................................
2-1-5-2- فروشنده با مصرف کنندهB2C .......................................................................
2-1-5-3- مصرف کننده با مضرف کننده C2C..............................................................
2-1-6- مزیت های تجارت الکترونیک ................................................................................
2-1-7- نیازهای تجارت الکترونیک .....................................................................................
2-1-8- موانع و چالش های کاربرد اینترنت و وب در تجارت .......................................
2-1-9- ابزارهای اصلی تجارت الکترونیک .........................................................................
2-1-9-1- کد میله ای ...........................................................................................................
2-1-9-2- پست الکترونیکی .................................................................................................
2-1-9-3- بانکداری الکترونیک ............................................................................................
2-2-بخش دوم :صادرات
................................................................................................................
2-2-1- نظریات اقتصادی در رابطه با تجارت ...................................................................
2-2-1-1- نظریه سوداگران .........................................................................................
2-2-1-2- نظریه کلاسیک ...........................................................................................
2-2-1-3- تئوری هکشر- اولین ..................................................................................
2-2-1-4- معمای لئونتیف ...........................................................................................
2-2-1-5- تخمین عملی تئوری برخورداری از عوامل و تئوری هزینه فرصت ...
2-2-1-6- هزینه نسبی منطقه ای و تفسیر آن .......................................................
2-2-1-7- نظریه چرخه زندگی محصول ...................................................................
2-2-1-8- نظریه برابری قیمت عوامل ........................................................................
2-2-1-9- تئوری مزیت رقابتی پورتر .........................................................................
2-2-1-10- مدل الماس ملی .......................................................................................
2-2-2- الزامات توسعه صادرات محصولات کشاورزی.......................................................
2-3-بخش سوم: تجارت الکترونیک و وضعیت کشاورزی استان بحصوص چابهار و ایرانشهر ....
2-3-1- سهم کشاورزی در تجارت ایران .............................................................................
2-3-2- عمده کالاهای تجاری کشاورزی ایران ..................................................................
2-3-3- کشاورزی و تجارت الکترونیک ...............................................................................
2-3-4- پیش نیازها و ملزومات تجارت الکترونیک............................................................
2-3-5- مزایا و معایب تجارت الکترونیک ............................................................................
2-3-6- سیمای کشاورزی و منابع طبیعی استان سیستان و بلوچستان ......................
2-3-7- چابهار
...........................................................................................................................
2-3-8- ایرانشهر
.......................................................................................................................
2-4-بخش چهارم: امکان سنجی ..................................................................................................
2-4-1- مفهوم امکان سنجی .................................................................................................
2-4-2- ساختار امکان سنجی ................................................................................................
2-4-2-1- مهیا شدن برای بررسی ...........................................................................
2-4-2-2- تعیین مشکلات ........................................................................................
2-4-2-3- انتخاب گزینه امکان سنجی ..................................................................
2-4-2-4- جمع بندی گزارش امکان سنجی ........................................................
2-4-3- تکنیک TELOS ....................................................................................................
2-4-3-1- امکان سنجی فنی ........................................................................................
2-4-3-2- امکان سنجی اقتصادی ................................................................................
2-4-3-3- امکان سنجی حقوقی ...................................................................................
2-4-3-4- امکان سنجی عملیاتی .................................................................................
2-4-3-5- امکان سنجی زمانی .....................................................................................
فصل سوم: روش شناسی تحقیق ....................................................................................
3-1-مقدمه........................................................................................................................................
3-2-روش و نوع تحقیق
..................................................................................................................
3-3-جامعه آماری پژوهش
.............................................................................................................
3-4-روش نمونه گیری و برآورد حجم نمونه .............................................................................
3-5-برآورد حجم
نمونه..................................................................................................................
3-6-ابزار جمع آوری داده ها و اطلاعات.....................................................................................
3-7-مقیاس ابزار اندازه گیری تحقیق .........................................................................................
3-8-روایی و پایایی( قابلیت اعتماد) ابزار اندازه گیری ............................................................
3-8-1- روایی
............................................................................................................................
3-8-2- روایی سازه
..................................................................................................................
3-8-3- روایی محتوا
................................................................................................................
3-8-4- روایی متقارن
.............................................................................................................
3-8-5- روایی پیش گویی ......................................................................................................
3-8-6- پایایی
...........................................................................................................................
3-9-داده ها و متغییر های پژوهش .............................................................................................
3-10-مقیاس اندازه گیری متغیرها ................................................................................................
3-11- روش تجزیه وتحلیل داده ها ...............................................................................................
3-12- آزمون کلموگروف-اسمیرنف ...............................................................................................
3-13- آزمون T تک نمونه ای
........................................................................................................
3-14-آزمون فریدمن جهت رتبه بندی فرضیات تحقیق .........................................................
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها ..............................................................................
4-1-بخش اول: تحلیل توصیفی
.......................................................................................................
4-1-1- توصیف مشخصات عمومی نمونه های مورد مطالعه ...........................................
4-1-2- شاخص های توصیفی سوالات تحقیق ..................................................................
4-2- بخش دوم : تحلیل استنباطی ................................................................................................
4-2-1- آزمون کلموگروف- اسمیرنف ..................................................................................
4-2-2- آزمونT تک نمونه ای برای آزمون فرضیه های مربوط به متغیرهای تحقیق
4-2-3- آزمون فریدمن جهت رتبه بندی متغیرهای تحقیق .......................................
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات ...........................................................................
5-
5-1- نتیجه گیری
............................................................................................................................
5-2- خلاصه یافته های پژوهش ....................................................................................................
5-3- پیشنهادات مبتنی بر تحقیق ................................................................................................
5-4- محدودیت های تحقیق
..........................................................................................................
5-5- توصیه
........................................................................................................................................
پیوست ها
.........................................................................................................................
منابع و ماخذ
.....................................................................................................................
|