پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک برای سازمان های عمومی و غیرانتفاعی (مدل برایسون)
يكشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۳۶ ق.ظ
پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک برای سازمان های عمومی و غیرانتفاعی (مدل برایسون)این تحقیق بصورت PowerPoint و با موضوع برنامه ریزی استراتژیک برای سازمان های عمومی و غیرانتفاعی (مدل برایسون) و برای رشته مدیریت مناسب و در 79 اسلاید کامل میباشد. در ادامه سر تیتر های تحقیق آمده است. این پاورپوینت را میتوانید بصورت کامل و آماده تحویل از پایین همین صفحه دانلود نمایید. بلافاصله بعد از پرداخت و خرید، لینک دانلود نمایش داده میشود، علاوه بر آن لینک فایل مربوطه به ایمیل شما نیز ارسال میگردد.
فهرست اسلایدهابرنامه ریزی استراتژیکالفبای برنامه ریزی استراتژیکعلل استفاده سازمان ها از فرآیند برنامه ریزی استراتژیکچرخه تغییر استراتژیچرخه تغییر استراتژیک برایسونگام دوم و سوم: تشریح الزامات و ماموریت سازمانشیوه های مختلف خلق ارزش های عمومی توسط دولت های دموکراتیکذینفعان سازماننقشه ذی نفعان دولتذینفعان شرکت برق منطقهای فارسنمودار هماهنگی اهداف، وظایف و تکنیک های تحلیل ذینفعان مدیریت استراتژیکتکنیکهای شناخت و تحلیل ذینفعانتکنیک های سازماندهی مشارکتسازماندهی تیم تحلیلتکنیک های سازماندهی مشارکتتجزیه و تحلیل ذی نفعان شرکت برق منطقه ای گیلانتکنیک های خلق ایده ها برای مداخله استراتژیکتکنیک های توسعه، اصلاح و بازنگری پیشنهادتکنیک های پیاده سازی، کنترل و ارزیابی مداخلات استراتژیکچرخه تغییر استراتژیک برایسونگام چهارم: ارزیابی محیط به منظور شناسایی(SWOC)گام پنجم: شناسایی مسائل و موضوعات استراتژیکروش مستقیمموضوعات استراتژیک دانشگاه علوم پزشکی استان مازندرانروش اهدافروش چشم انداز موفقیتروش غیرمستقیممثالی از کارت بیضی شکلچالشهای فراروی شرکت برق منطقه ای فارسطبقهبندی چالشها و تعیین مسایل جاریموضوعات استراتژیک شرکت برق منطقه ای فارسBSC در سازمان های غیر انتفاعیوجه تمایز ارزیابی عملکرد متوازن در سازمانهای انتفاعی و غیر انتفاعینقشه استراتژی بوستون لیریک اپراکارت امتیازدهی متوازن بوستون لیریک اپرانقشه استراتژی دانشگاه آزادBSCدر سازمان های دولتیکارت امتیازدهی متوازن شرکت برق منطقه ای فارسنقشه استراتژی دفتر تبلیغات اسلامیمنابع و مراجعمطالب تکمیلیمنافع برنامه ریزی استراتژیکعدم ضرورت برنامه ریزی استراتژیکگام اول: توافقات اولیهگام 6 و 7: تدوین و تصویب برنامه ها و استراتژی ها برای مدیریت موضوعات استراتژیکگام هشتم: ایجاد یک چشم انداز سازمانی اثربخشگام نهم: اجرای موفقیت آمیز برنامه ها و استراتژی هاگام دهم: بازبینی و ارزیابی مجدد برنامه ها و استراتژی هاجهت کپی مطلب از ctrl+A استفاده نمایید نماید |