دانلود پرفروش ترین فایل ها# فورکیا # اینترنت#فایل سل#

فایل های پرفروش فورکیا و اینترنت را دانلود کنید(فایل های در این وبسایت قرار داده می شودکه تضمینی و مطمئن هستن ،اگر غیر از این بود به مدیریت اطلاع دهید)سعی شده فایل های دارای ضمانت معتبر گلچین بشه ولی تصمیم با شماست.موفق باشید
4kia.ir

دانلود پرفروش ترین فایل ها# فورکیا # اینترنت#فایل سل#

فایل های پرفروش فورکیا و اینترنت را دانلود کنید(فایل های در این وبسایت قرار داده می شودکه تضمینی و مطمئن هستن ،اگر غیر از این بود به مدیریت اطلاع دهید)سعی شده فایل های دارای ضمانت معتبر گلچین بشه ولی تصمیم با شماست.موفق باشید

شما در این سایت میتوانید به راحتی بهترین فایل ها که دارای ضمانت می باشند را دانلود کنید(فایل سل،فورکیا،همیار دانشجو و....)
بهترین های اینترنت را در این وب سایت بیابید.
طبقه بندی موضوعی

پاورپوینت سقوط تبلیغات و ظهور بازاریابی محتوا

يكشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۱۶ ق.ظ


پاورپوینت سقوط تبلیغات و ظهور بازاریابی محتوا

پاورپوینت سقوط تبلیغات و ظهور بازاریابی محتوا

این تحقیق بصورت PowerPoint و با موضوع سقوط تبلیغات و ظهور بازاریابی محتوا و برای رشته مدیریت و تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات مناسب و در 48 اسلاید کامل میباشد.

در ادامه سر تیتر های تحقیق آمده است. این پاورپوینت را میتوانید بصورت کامل و آماده تحویل از پایین همین صفحه دانلود نمایید.

بلافاصله بعد از پرداخت و خرید، لینک دانلود نمایش داده میشود، علاوه بر آن لینک فایل مربوطه به ایمیل شما نیز ارسال میگردد.

 

فهرست اسلایدها

بخش اول:سقوط تبلیغات

تبلیغات و هنر

تبلیغات و نوآوری

تبلیغات و آگاهی

تبلیغات و فروش

تبلیغات و اینترنت

تبلیغات و ایجاد اعتبار

جستجو برای جایگزین ها

بخش دوم : ظهور بازاریابی محتوا و روابط عمومی

قدرت یک منبع سوم

بازاریابی محتوا

So…What is Content?

Content marketing

اولین ها در بازاریابی محتوا

اولین راز در بازاریابی محتوا

وجه تمایز بازاریابی محتوا و تبلیغات

تبلیغات یا بازاریابی محتوا؟

چند روش بازاریابی محتوا:

اطلاعات گرافیکی(اینفوگرافیک)

صفحه اینترنتی

شبکه های اجتماعی

پادکست یا پادپخش

ویدئو

چهار مرحله خرید

تفاوت مراحل خرید در بازاریابی و تبلیغات سنتی

کوکا کولا، جوانی با ۱۳۰ سال سن!

مک دونالد و ماده رمضان!

بازاریابی،محتوا کی و کجا؟

پرسش و پاسخ - کارشناسان

ارزش محتوا

مواجهه با گسترش خطی

بخش سوم: تفاوت های تبلیغات و بازاریابی محتوا



جهت کپی مطلب از ctrl+A استفاده نمایید نماید



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی