این
تحقیق بصورت Word و با موضوع داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری انجام
گرفته است.تحقیق برای رشته مهندسی کامپیوتر، مدیریت و IT مناسب است و در
18 صفحه می باشد. می توانید این تحقیق را بصورت کامل و آماده تحویل از
پایین همین صفحه دانلود نمایید.
شرکتهای
امروزی از طریق تجزیه و تحلیل چرخه زندگی مشتری به افزایش ارزش مشتری دست
یافته اند. ابزارها و فناوریهای انبار داده، داده کاوی و دیگر تکنیک های
مدیریت ارتباط با مشتری، روشهایی هستند که فرصتهای جدیدی را برای تجارت
فراهم کرده اند.در واقع دیدگاه محصول محوری جای خود را به مشتری محوری داده
است. بنابراین، با جمع آوری داده های مربوط به مشتری و تصمیم گیری براساس
الگوهای استخراج شده از روابط پنهان میان داده ها به وسیله ابزار داده
کاوی، می توان به خواسته مشتری محوری خود جامه عمل پوشاند. این مقاله
مفاهیمی از مدیریت ارتباط با مشتری و یکی از عناصر آن - داده کاوی- را مورد
بررسی قرار می دهد.
فهرست مطالب
چکیده. 1
1. مقدمه. 1
2. داده کاوی.. 1
2-1. ﺗﻌﺎﺭﻳﻒ ﺩﺍﺩﻩ ﮐﺎﻭی.. 3
3. مدیریت ارتباط با مشتری.. 5
3-1. چرخه زندگی مشتری.. 6
3-2.فرایند داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری.. 6
4. کاربردهای داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری.. 7
4-1. فروش... 9
4-2. بازاریابی.. 10
4-3. مدیریت ارتباط با مشتری.. 11
5. نمونه هایی از تحقیقات داخلی انجام شده در حوزه داده کاوی.. 12
5-1. استراتژی.. 12
5-2. منابع انسانی.. 13
5-3. مدیریت ارتباط با مشتری( CRM)13
5-4. مالی.. 13
5-5. تولی.. 13
نتیجه گیری.. 14
منابع.. 15