ماکارونی - طرح بازاریابی (مطالعات بازار و بازارشناسی ، مارکتینگ پلان)
ماکارونی - طرح بازاریابی (مطالعات بازار و بازارشناسی ، مارکتینگ پلان)عنوان طرح: ماکارونی - طرح بازاریابی (مطالعات بازار و بازارشناسی ، مارکتینگ پلان) قالب بندی: word تعداد صفحات: 22 شرح مختصر: یکی از نیازهای اساسی انسان جهت ادامه حیات تامین غذا می باشد. افزایش جمعیت وکمبود منابع غذایی تلاش مضاعف دولتها راجهت جلوگیری از کمبود ،تامین و ورفع نیازهای تغذیه ای و پیش بینی منابع جدید راواداشته است.در این راستا، لزوم استفاده بهینه از منابع غذایی موجود و به کارگیری روشهای مطلوب نگه داری و جلوگیری از ضایعات بی رویه محصولات کشاورزی، تأمین منابع جدید غذایی، بسته بندی مناسب به منظور حفظ و بهبود کیفیت محصولات و ...، از جمله مواردی است که اهمیت آن بر هیچ کس پوشیده نیست. علاوه بر این، رشد و توسعه جوامع و پیشرفت علوم و صنعت، سبب پیدایش عادات و سبک های نوین غذایی شده، به گونه ای که نیاز به تنوع محصولات و پیدایش فرآورده های جدید غذایی و کمک غذایی به شکل روز افزونی احساس می گردد. ماکارونی یکی از فرآوردههای مهم گندم است که تولید اولیة آن را به چینیها نسبت دادهاند. این محصول در قرن سیزدهم میلادی توسط مارکوپولو به اروپا و از آنجا به سایر کشورها رفته است ، در حال حاضر ماکارونی یکی از فرآوردههای پرمصرف در کشورهای اروپایی است. رشته که در بین ایرانیها بسیار آشنا است یک نوع ماکارونی است که در ایران از قدیم الایام مصرف میشده است. در سال 1316 اولین کارگاه تولید ماکارونی در کشور ما با ظرفیت اندکی آغاز بکار کرد اما در حال حاضر شمار واحدهای تولید ماکارونی افزایش قابل ملاحظه ای یافته است. هدف ما در این طرح، بررسی ابعاد و شرایط طرح بازاریابی تولید ماکارونی میباشد فهرست مطالب: طرح بازاریابی (ماکارونی) 2 1- مقدمه. 2 2- تجزیه و تحلیل موقعیتی.. 6 الف) محیط موقعیتی.. 6 ب) محیط خنثی.. 9 ج) محیط رقابت... 10 د) محیط شرکت... 11 تحلیل SWOT.. 12 3- بازار هدف... 14 4- مسائل مشکلات و فرصتها 15 5- اهداف بازاریابی.. 18 6- استراتژی بازاریابی.. 18 7- تاکتیک های بازاریابی.. 19 8- اجرا و کنترل.. 21 9- خلاصه. 22 جهت کپی مطلب از ctrl+A استفاده نمایید نماید |