دانلود پرفروش ترین فایل ها# فورکیا # اینترنت#فایل سل#

فایل های پرفروش فورکیا و اینترنت را دانلود کنید(فایل های در این وبسایت قرار داده می شودکه تضمینی و مطمئن هستن ،اگر غیر از این بود به مدیریت اطلاع دهید)سعی شده فایل های دارای ضمانت معتبر گلچین بشه ولی تصمیم با شماست.موفق باشید
4kia.ir

دانلود پرفروش ترین فایل ها# فورکیا # اینترنت#فایل سل#

فایل های پرفروش فورکیا و اینترنت را دانلود کنید(فایل های در این وبسایت قرار داده می شودکه تضمینی و مطمئن هستن ،اگر غیر از این بود به مدیریت اطلاع دهید)سعی شده فایل های دارای ضمانت معتبر گلچین بشه ولی تصمیم با شماست.موفق باشید

شما در این سایت میتوانید به راحتی بهترین فایل ها که دارای ضمانت می باشند را دانلود کنید(فایل سل،فورکیا،همیار دانشجو و....)
بهترین های اینترنت را در این وب سایت بیابید.
طبقه بندی موضوعی

تحقیق مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری CKM & CRM

سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۵۲ ب.ظ
تحقیق  مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری CKM & CRM

این تحقیق بصورت Word و با موضوع مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری CKM & CRM انجام گرفته است.تحقیق برای رشته های مهندسی IT و مدیریت مناسب است و در 25 صفحه می باشد.  می توانید این تحقیق را بصورت کامل و آماده تحویل از پایین همین صفحه دانلود نمایید.

با درنظر گفتن نقش بسیار مهمی که سیستمهای مدیریت دانش در محیط کسب وکار امروزی ایفا می کند، این اهمیت زمانی بیشترجلوه گر می شودکه در زمینه مشتری مداری صورت گیرد. مدیریت ارتباط با مشتری بنیادواساس بیشتر سازمانهای امروزی است که با هدف ایجاد روابط بلندمدت با مشتریان و درک ترجیحات وسلایق آنها جهت دستیبابی به سودآوری برای سازمان ظهور پیدا کرده است. بنابراین می توان گفت که مدیریت دانش نقش اساسی دراستقرار موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با مشتری ایفا می کند. مقاله حاضر ابتدا مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت دانش، انواع دانش و مدل جامعی از مدیریت دانش رامعرفی می نماید. سپس معماری مدیریت دانش برای سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را ارائه می دهد .

واژگان کلیدی: مدیریت دانش، مدیریت ارتباط با مشتری، معماری مدیریت دانش

فهرست مطالب

چکیده1

1- مقدمه. 1

2- کاربر یا مشتری.. 4

3- مدیریت دانش و نظام‌های مرتبط با آن. 6

3-1- مدیریت زنجیره تأمین.. 7

3-2- مدیریت روابط با مشتری (سی.آر.اِم.)8

3-3- نظام مدیریت دانش... 9

4- مدیریت دانش مشتری (سی.کِی.اِم.)10

4-1- انواع کاربر/مشتری و انواع دانش مرتبط با آنها12

4-1-1- دانش برای مشتری.. 13

4-1-2- دانش درباره مشتری.. 14

4-1-3- دانش از مشتری.. 16

4-1-4- دانش با مشتری.. 16

5-مدیریت دانش مشتری در سازمانها و شرکتها17

6-نتیجه‌گیری.. 20

7- منابع و مآخذ. 22




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی