این
تحقیق بصورت Word و با موضوع مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری CKM
& CRM انجام گرفته است.تحقیق برای رشته های مهندسی IT و مدیریت مناسب
است و در 25 صفحه می باشد. می توانید این تحقیق را بصورت کامل و آماده
تحویل از پایین همین صفحه دانلود نمایید.
با
درنظر گفتن نقش بسیار مهمی که سیستمهای مدیریت دانش در محیط کسب وکار
امروزی ایفا می کند، این اهمیت زمانی بیشترجلوه گر می شودکه در زمینه مشتری
مداری صورت گیرد. مدیریت ارتباط با مشتری بنیادواساس بیشتر سازمانهای
امروزی است که با هدف ایجاد روابط بلندمدت با مشتریان و درک ترجیحات وسلایق
آنها جهت دستیبابی به سودآوری برای سازمان ظهور پیدا کرده است. بنابراین
می توان گفت که مدیریت دانش نقش اساسی دراستقرار موفقیت آمیز مدیریت ارتباط
با مشتری ایفا می کند. مقاله حاضر ابتدا مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت
دانش، انواع دانش و مدل جامعی از مدیریت دانش رامعرفی می نماید. سپس معماری
مدیریت دانش برای سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را ارائه می دهد .
واژگان کلیدی: مدیریت دانش، مدیریت ارتباط با مشتری، معماری مدیریت دانش
فهرست مطالب
چکیده1
1- مقدمه. 1
2- کاربر یا مشتری.. 4
3- مدیریت دانش و نظامهای مرتبط با آن. 6
3-1- مدیریت زنجیره تأمین.. 7
3-2- مدیریت روابط با مشتری (سی.آر.اِم.)8
3-3- نظام مدیریت دانش... 9
4- مدیریت دانش مشتری (سی.کِی.اِم.)10
4-1- انواع کاربر/مشتری و انواع دانش مرتبط با آنها12
4-1-1- دانش برای مشتری.. 13
4-1-2- دانش درباره مشتری.. 14
4-1-3- دانش از مشتری.. 16
4-1-4- دانش با مشتری.. 16
5-مدیریت دانش مشتری در سازمانها و شرکتها17
6-نتیجهگیری.. 20
7- منابع و مآخذ. 22