دانلود پرفروش ترین فایل ها# فورکیا # اینترنت#فایل سل#

فایل های پرفروش فورکیا و اینترنت را دانلود کنید(فایل های در این وبسایت قرار داده می شودکه تضمینی و مطمئن هستن ،اگر غیر از این بود به مدیریت اطلاع دهید)سعی شده فایل های دارای ضمانت معتبر گلچین بشه ولی تصمیم با شماست.موفق باشید
4kia.ir

دانلود پرفروش ترین فایل ها# فورکیا # اینترنت#فایل سل#

فایل های پرفروش فورکیا و اینترنت را دانلود کنید(فایل های در این وبسایت قرار داده می شودکه تضمینی و مطمئن هستن ،اگر غیر از این بود به مدیریت اطلاع دهید)سعی شده فایل های دارای ضمانت معتبر گلچین بشه ولی تصمیم با شماست.موفق باشید

شما در این سایت میتوانید به راحتی بهترین فایل ها که دارای ضمانت می باشند را دانلود کنید(فایل سل،فورکیا،همیار دانشجو و....)
بهترین های اینترنت را در این وب سایت بیابید.
طبقه بندی موضوعی

دانلود تحقیق شرکت های هرمی

پنجشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۲۷ ب.ظ


دانلود تحقیق شرکت های هرمی

این تحقیق بصورت Word و با موضوع شرکت های هرمی انجام گرفته است.تحقیق برای رشته های مدیریت مناسب است و در 50 برگه می باشد. می توانید این تحقیق را بصورت کامل و آماده تحویل از پایین همین صفحه دانلود نمایید.

واژه objection به معنای سوالی است که برای به نقد کشیدن و تویح بیشتر در مورد یک موضوع مطرح می‌شود. درواقع هر سوالی که در مورد یک کار ازما پرسیده می‌شود یک objection است، و دلیل مطرح شدن آن عدم اطلاعات شخص پرسشگر از حقیقت موضوع است که در این حالت فرد جوابگو باید بتواند با داشتن اطلاعت کامل اعتماد به نفس بالا و تسلط و نفوذ در کلام objection مطرح شده را پاسخ دهد. objection فرصتی طلایی است که ما بتوانیم نکات مبهم پیش آمده در ذهن افراد را بطرف کرده و نوعی ایمان و بینش قوی برای ادامه کار به افرد افبا نماییم. یکی از پیش نیاز های جواب دادن به objection که نوعی رابطه روحی روانی با فرد است ایجاد ارتباط موثر است. ارتباط موثر بر طرف کننده هر گونه سوء تفاهمی است. با ارائه یکسری روش های تکنیک ها افراد می‌توانند از فواید یک رابطا موثر استفاده کنند. اما وقتی که پیامی توسط شخصی با شک و تردید ارسال می‌شود ویا شخص در حالت پاسخ گوی دار دودلی می‌شود مسلماً نمی‌تواند به طور صد در صد بر روی طرف مقابل تاثر بگذارد.ایجاد این ارتباط موثر نیازمند تسلط کامل برآموزشهای این سیستم است. تسلط بر نوع تجارت NETWORK MARKETING و همچنین تسلط به 3p یعنی product (محصول) plan (طرح کمپانی) و positioning (استراتژی های کمپانی) از ضروریات پاسخگویی به یک سوال است عدم تسلط به این موارد شخص را دچار تزلزل کراه و در نتیجه در جوابگوی موفق نخواهد بود. چه بسا اطلاعات قبلی خود را نیز فراموش کرده و باعث ایجاد عکس العمل منفی در شخص پرسشگر گردد.

فهرست مطالب

  1. تعریف objection. 1
  2. قانون NETWORK MARKETING.. 2
  3. عدم موفقیت افراد در نتورک‌های دیگر. 8
  4. اشباع شدن در NETWORK MARKETING.. 9
  5. تئوری اشباع. 10
  6. نتورک‌های جدید. 12
  7. نتورک‌های ایرانی.. 13
  8. شغل کاذب.. 14
  9. خروج ارز. 16
  10. چرخه صرافی ها 16
  11. دلایل توسعه NETWORK MARKETING در کشور آسیایی.. 18
  12. چند objection دیگر درباره NETWORK MARKETING.. 19
  13. وظیفه شما در هنگام پیگیری کردن.. 26
  14. آموزش مجازی و دانشگاه مجازی.. 26
  15. پلان درآمدزائی.. 28
  16. بازاریابی مشارکتی.. 32
  17. درآمد زایی در بازار یابی مشارکتی.. 32
  18. طرح درآمد زایی تقسیم سلولی.. 33
  19. دفترکار مجازی.. 33
  20. EMPOWERISM... 34
  21. امکانات سایت... 34
  22. پلن‌های سوددهی Empowersim.. 36
  23. سقف درآمد Empowerism.. 37
  24. سوددهی سیستم در حالت بدبینانه. 37
  25. نحوه دریافت پول.. 39
  26. امنیت سایت و کمپانی.. 39
  27. سود کمپانی.. 40
  28. E parsian. 40
  29. دفتر مرکزی شرکتی پارسیان.. 41
  30. مزایای کارت‌های پارسیان.. 43
  31. قیمت کارت ها 43
  32. معرفی کمیسیون ها 44
  33. نحوه پرداخت پاداش‌ها به شما 46
33-1. از طریق واریز به حساب بانکی خود. 46
33-2. از طریق واریز به حساب الکترونیکی سایر اعضا 46
33-3. از طریق واریز به حساب نمایند‌گی‌ها 46
  1. شرکت Empire Dreams. 46


جهت کپی مطلب از ctrl+A استفاده نمایید نماید



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی