دانلود پرفروش ترین فایل ها# فورکیا # اینترنت#فایل سل#

فایل های پرفروش فورکیا و اینترنت را دانلود کنید(فایل های در این وبسایت قرار داده می شودکه تضمینی و مطمئن هستن ،اگر غیر از این بود به مدیریت اطلاع دهید)سعی شده فایل های دارای ضمانت معتبر گلچین بشه ولی تصمیم با شماست.موفق باشید
4kia.ir

دانلود پرفروش ترین فایل ها# فورکیا # اینترنت#فایل سل#

فایل های پرفروش فورکیا و اینترنت را دانلود کنید(فایل های در این وبسایت قرار داده می شودکه تضمینی و مطمئن هستن ،اگر غیر از این بود به مدیریت اطلاع دهید)سعی شده فایل های دارای ضمانت معتبر گلچین بشه ولی تصمیم با شماست.موفق باشید

شما در این سایت میتوانید به راحتی بهترین فایل ها که دارای ضمانت می باشند را دانلود کنید(فایل سل،فورکیا،همیار دانشجو و....)
بهترین های اینترنت را در این وب سایت بیابید.
طبقه بندی موضوعی

تحقیق درباره مدیریت کیفیت

شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۶، ۰۴:۱۳ ب.ظ
تحقیق درباره مدیریت کیفیت

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:127

فهرست و توضیحات:

فصل اول: کلیات و طرح تحقیق

1-1 مقدمه

2-1 بیان موضوع و اهمیت آن

مقدمه

بخش اول: مدیریت کیفیت فراگیر

1-1-2 مفهوم کیفیت

2-1-2 ابعاد کیفیت در بخش خصوصی

3-1-2 ابعاد کیفیت در بخش دولتی

4-1-2 هماهنگی ساختاری

5-1-2 مفهوم فراگیر

6-1-2 مدیریت کیفیت فراگیر

7-1-2 ویژگی های مدیریت کیفیت فراگیر

8-1-2 پیشینه TQM

9-1-2 تعاریف TQM

10-1-2 اصول اساسی درمدیریت TQM

11-1-2 ابزارهای مدیریت کیفیت فراگیر

12-1-2 مفروضات TQM

13-1-2 اصول تغییر سازمانی در TQM

14-1-2 انواع مداخلات سازمانی موردنظر در TQM

15-1-2 فرآیند های رفتاری در TQM

2-2- بخش دوم: فرهنگ سازمانی

1-2-2 فرهنگ

2-2-2 ویژگی ها و کارکرد های اصلی فرهنگ

3-2-2 فرهنگ سازمانی

تعریف فرهنگ

4-2-2 اهمیت تأثیر فرهنگ سازمانی در عملکرد سازمانها

5-2-2 فرهنگ قوی

6-2-2 نقش مدیران درایجاد تغییر و تحکیم فرهنگ سازمانی

7-2-2 لایه ها و سطوح فرهنگ سازمانی

8-2-2 نظریه دوبعدی فرهنگ سازمانی( استانلی دیویس)

9-2-2 انواع فرهنگ سازمانی

10-2-2 مدیریت فرهنگ سازمانی

11-2-2 تغییر فرهنگ سازمانی

12-2-2 فرآیند تغییر

13-2-2 شرایط مساعد برای تغییر فرهنگ

14-2-2 نظریه پردازان مدیریت کیفیت فراگیر

بخش سوم: فرهنگ سازمانی، TQM

3-2- فرهنگ سازمانی و TQM

1-3-2 ابعاد TQM

2-3-2 ابعاد فرهنگ

3-3-2 فرهنگ کیفیت

4-3-2 جمع بندی بحث نظری

منابع

در شرایط کنونی ایران اگرچه هنوز به دلیل فزونی تقاضا بر عرضه و ضعف سیستم تولید، شرایط رقابتی سازنده ای بر بازار داخلی حاکم نشده و مشتری هنوز قادر به ایفا نقش تعیین کننده خود در بازار رقابت نمی باشد لیکن صنایع جوان و روبه رشد ما با نگرانی آمیخته به هوشیاری قابل ملاحظه ای به آینده خود می نگرد. نگرانی از این جهت که در صورت برداشتن موانع گمرکی و ورود کالاهای خارجی، بعلت تکنولوژی ضعیف، بالابودن هزینه های تولید و پایین بودن کیفیت محصولات قادر به رقابت با محصولات خارجی نبوده و با خطر تعطیل شدن و اضمحلال مواجه می باشند و هوشیاری بدین لحاظ که در پرتو افزایش دانش مدیریتی و آینده نگری مبتنی بر تجزیه و تحلیل علمی، ورود به بازارهای برون مرزی را در برنامه های خود قرار داده و از هم اکنون خود را مجهز می سازند.

بنابر شرایط کنونی بازار داخلی که در آن مشتری به دلیل نداشتن قدرت انتخاب ناچار به عدول از استانداردهای مورد علاقه خود است، دل بسته و با خاطری آسوده در برجهای خود پادشاهی می کنند اما آنها می توانند پیش بینی کنند که دوران پادشاهی مشتری نزدیک است. لذا تغییر در سطوح مدیریتی به منظور افزایش کیفیت محصولات و کاهش ضایعات و هزینه های بی مورد بیش از پیش احساس می شود.

پیوستن به سازمان تجارت جهانی WTO و لاجرم رقابت با انبوه کالاهای خارجی با کیفیت خوب و ارزان قیمت در پیش است. در آینده ای که خیلی هم دور نیست تنها شرکتهایی موفق و سربلند از این رقابت تنگاتنگ بیرون می آیند که از هم اکنون زمینه های بهبود کیفیت را در سازمانهای خود پی ریزی کنند.

گرایش و تمایلی که هم اکنون در شرکتهای ایرانی جهت اخذ گواهی نامه های نظام تضمین کیفیت(ایزو)بوجود آمده است دلالت بر این آگاهی تلاش مدیریتی به منظور تغییر در روندهای پیشین دارد.

 

بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود نمایش داده می شود و یک نسخه نیز به ایمیل وارد شده ارسال خواهد شد.


پشتیبانی 24 ساعته ویژه خریداران

ارتباط با ما برای پیگیری خرید, مشاوره و rvnkav@gmail.com
پشتیبانی در تلگرام 09903607528

 

فروشگاه ما دارای نماد الکترونیکی می باشد و کاملا ثبت شده و معتبر می باشد



جهت کپی مطلب از ctrl+A استفاده نمایید نماید



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی