چهارشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۶، ۰۷:۳۸ ب.ظ
نوع فایل:PDF
تعداد صفحات :9
سال انتشار : 1395
چکیده
با الهام گرفتن از شباهت اعتماد بین انسان
ها و اندازه گیری های فیزیکی، یک چارچوب اعتماد پیشنهادی برای شبکه های
اجتماعی در نظر گرفته ایم. ازجمله تعریف معیارهای اعتماد و ترکیبات دیگر
آنها که هم در سطح های اعتماد بشر و هم عدم قطعیت هستند و باید کاربرپسند
نیز باشد. در این مقاله، هدف ما مکانیزم هایی برای مدیریت و استنتاج اعتماد
در شبکه های اجتماعی است. بر اساس چارچوب اعتماد، چند مکانیزم های امنیتی
جدید پیشنهاد کردیم ازجمله فیلترکردن اطلاعات در شبکه های اجتماعی و افزایش
بهره وری از تبلیغات و نفوذ در شبکه های اجتماعی.
واژگان کلیدی
اعتماد شبکه های اجتماعی، استنتاج اعتماد، معیارهای اعتماد، مکانیزم اعتماد
جهت کپی مطلب از ctrl+A استفاده نمایید نماید
|
۰
۰
۹۶/۰۷/۱۲
محمد حسینی