کیفیت روشهای اجرایی اسلب تراک بتنی در سازه های ریلی مترو و راه آهن
مشخصات نویسندگان مقاله کیفیت روشهای اجرایی اسلب تراک بتنی در سازه های ریلی مترو و راه آهنعلیرضا دیواندری - مهندسی تکنولوژی راه آهن و دانشجوی کارشناسی ارشدعمران سازه چکیده مقاله:روسازی بتنی به عنوان یکی از بهترین روسازیهایی است که با توجه به سرعت و بار محوری برای راه آهن های امروزی تعریف میگردد و با توجه به نوع طراحی آن تقریبا تفاوت قابل توجهی از لحاظ اجرا و تعمیر و نگهداری با روسازی کلاسیک ) بالاستی ( دارد و با توجه به فراگیر شدن آن در تمام نقاط دنیا روشهای گوناگونی برای اجرای آن وجود دارد که در هر کشور با توجه به امکانات و توسعه یافتگی آنها به روشهای محتلفی اجرا میگردد . اجرای این سیستم در ایران بدلیل جدید بودن هنوز گسترش چندانی پیدا ننموده است و عمدتا در خطوط مترو و چند نقطه از راه آهن اجرا شده است که در این مقاله سعی شده روش اجرایی یک مورد اسلب ترک اجراشده در ایران ارائه گردد کلیدواژهها:رو سازی کلاسیک - اسلب تراک - تراورس - بتن پیشتنیده - گروت نحوه استناد به مقاله:در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید: دیواندری, علیرضا و منصور قلعه نوی، ۱۳۹۱، کیفیت روشهای اجرایی اسلب تراک بتنی در سازه های ریلی مترو و راه آهن، نهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان
در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود. جهت کپی مطلب از ctrl+A استفاده نمایید نماید |