مقاله ی مقایسه ای میان شیوه آموزشی «حافظه محور» و «خلاقیت محور»
مقاله ی مقایسه ای میان شیوه آموزشی «حافظه محور» و «خلاقیت محور»مقاله ی مقایسه ای میان شیوه آموزشی «حافظه محور» و «خلاقیت محور» در کودکان پیش دبستانی و دبستانی معدنی بی گوهر حفظ کردن و به خاطر سپردن و یادآوری مجدد آموخته ها یکی از مهارت های دانش آموزان است تا حدی که آن را معیاری برای سنجش میزان معلومات و بهره هوشی دانش آموز می دانند؛ به طوری که به هر میزان حجم آموخته ها یا بهتر بگوییم محفوظات بالاتر و سرعت یادآوری آنها کمتر باشد، دانش آموز از معلومات بیشتر و بهره هوشی بالاتری برخوردار است. اما، آیا می پذیریم که بسیاری از این معلومات تنها محفوظات طوطی واری است که پس از مصرف به سرعت از ذهن گریخته و برای یادآوری مجدد آنها نیاز به مطالعه مجدد آنها است؛ چرا که بی تردید اصول صحیحی برای آموزش آنها و در نتیجه به ذهن سپردن آنها وجود نداشته است. بررسی دو شیوه آموزشی «حافظه محور» و «خلاق» و اثرات آموزش حافظه محور در دانش آموزان پیش دبستانی و دبستانی بحثی است که به آن می پردازیم. مقاله ی که مقدمه ای از آن را در بالا مشاهده فرمودید مقاله ای می باشد که در6صفحه جمع آوری شده و دارای کادر(قاب) و فونت نوشتاری (اندازه فونت14) مناسبی می باشد .
این مقاله دارای دو فرمت ورد و پی دی اف می باشد که آماده پرینت می باشد شما می توانید ازطریق فرم پایین این فایل که کاملا سالم می باشد وتوسط فروشگاه Royalfile ارائه شده است را به آسانی وراحتی خریداری ودانلود فرمایید . این فایل هم همانند دیگر فایل های این فروشگاه شامل گارانتی می باشد که باکلیک برروی آیکن گارانتی زیر توضیحات قابل مشاهده خواهد بود. جهت کپی مطلب از ctrl+A استفاده نمایید نماید |