دانلود پرفروش ترین فایل ها# فورکیا # اینترنت#فایل سل#

فایل های پرفروش فورکیا و اینترنت را دانلود کنید(فایل های در این وبسایت قرار داده می شودکه تضمینی و مطمئن هستن ،اگر غیر از این بود به مدیریت اطلاع دهید)سعی شده فایل های دارای ضمانت معتبر گلچین بشه ولی تصمیم با شماست.موفق باشید
4kia.ir

دانلود پرفروش ترین فایل ها# فورکیا # اینترنت#فایل سل#

فایل های پرفروش فورکیا و اینترنت را دانلود کنید(فایل های در این وبسایت قرار داده می شودکه تضمینی و مطمئن هستن ،اگر غیر از این بود به مدیریت اطلاع دهید)سعی شده فایل های دارای ضمانت معتبر گلچین بشه ولی تصمیم با شماست.موفق باشید

شما در این سایت میتوانید به راحتی بهترین فایل ها که دارای ضمانت می باشند را دانلود کنید(فایل سل،فورکیا،همیار دانشجو و....)
بهترین های اینترنت را در این وب سایت بیابید.
طبقه بندی موضوعی

دانلود نسخه اصلی کتاب اثر مرکب(داران هاردی)


دانلود نسخه اصلی کتاب  اثر مرکب(داران هاردی)

توضیحات محصول

 

تعداد صفحات: 201

نویسنده: دارن هاردی

نوبت چاپ: هشتم

فونت: ایران سنس

با نوشتاری از آنتونی رابینز

نوع فایل:pdf

تعداد:2(نسخه اصلی +خلاصه کتاب)

 

برای داشتن یک زندگی فوق العاده این کتاب را حتما بخوانید و به آن عمل کنید

هیچ فرمول عجیب و غریب یا معجونی برای موفقیت وجود ندارد. موفقیت در دنیا به سرعت به وجود نمی آید

با استفاده از اثر مرکب به موفقیت های فوق العاده ای دست یافتم. در این کتاب به شما مدارک و شواهد زنده ارائه می دهم. نه فقط نظریه های تکراری

(دارن هاردی)

کتاب اثر مرکب را به جرات می توان، موثر ترین کتاب موفقیت نامید. این کتاب به دور از صحبت در مورد تفکر مثبت و مثبت اندیشی صحبت می کند. البته تفکر مثبت بسیار عالی است. اما متاسفانه این موضوع باعث شده بسیاری از افراد با تصور اینکه صرف داشتن تفکر مثبت می توان موفق شد. همین امر باعث می شود دست از تلاش بردارند و با توهم مثبت اندیشی زندگی کنند. دانلود کتاب اثر مرکب و خواندن آن باعث می شود، کمی از این فضا فاصله گرفته و به حقیقت زندگی پی ببریم.

برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی و هر کسب و کار دیگری، خواندن این کتاب واجب است

اجازه دهید خلاصه ای از قسمت های مختلف کتاب را بازگو کنیم

فصل اول:مقدمه


دارن هاردی در فصل اول، یک مثال کاملا آشنا و ملموس می آورد. سه دوست را مثال می زند که همه آن ها در شرایط کاملا یکسان قرار دارند. هر سه خوش اندام هستد، حقوق ماهیانه برابر دارند و تازه ازدواج کرده اند. دوست اول با همان عادت های همیشگی به همراه همسرش به زندگی ادامه می دهد. دوست دوم تصمیم می گیرد تغییرات مثبت کوچکی در زندگی خود ایجاد کند. مثلا خواندن روزانه ۱۰ صفحه کتاب موفقیت، گوش کردن به فایل های صوتی انگیزیشی و کم کردن ۱۲۵ کالری از غذای روزانه اش. اما دوست سوم یک تلویزون بزرگ می خرد. طبیعتا زمان زیادی به دیدن تلویزیون می پردازد. انوع دستورالعمل های جدید آشپزی را اجرا می کند. کمتر تحرک دارد و کمتر به کارش رسیدگی می کند. با دانلود کتاب اثر مرکب با مطالب بیشتری در مورد معجزه اثر مرکب آشنا خواهید شد. اما در ادامه مطلب با نتیجه کار این سه دوست آشنا شوید.

دارن هاردی تعریف می کند که تا ماه دهم، هیچ تفاوت چشمگیری بین آن ها دیده نمی شود. حتی تا ماه بیستم تفاوت ها آنقد خودشان را نشان نمی دهند.

در انتهای ماه هجدهم، تفاوت های کوچک اما قابل اندازه گیری بین این سه دوست نمایان می شود. ولی حدود ماه بیست و پنجم تفاوت ها واضح است و کاملا قابل اندازه گیری.

در انتهای ماه بیست و هفتم، تفاوت های بزرگ و فاحشی بین آن ها وجود دارد. اما در پایان ماه سی و یکم، تفاوت های این سه دوست، تکان دهنده و شگفت انگیز است. با دانلود کتاب اثر مرکب، این داستان و نتیجه گیری های حاصل از آن را بخوانید. یقینا شگفت زده خواهید شد.

انتخاب های کوچک و هوشمندانه + پایداری + زمان = تفاوت های بنیادین

مشکل ترین جنبه ی اثر مرکب این است که مجبوریم قبل از اینکه بتوانیم نتایج آن را ببینیم مدت زمانی را به طور پایدار و موثر در آن زمینه تلاش کنیم.

راز موفقیت،سخت کوشی،نظم و عادت های خوب است

فصل دوم: انتخاب

در این فصل از دانلود کتاب اثر مرکب، دارن هاردی، درمورد اهمیت انتخاب در زندگی صحبت می کند. او می گوید که تمام زندگی ما از ابتدا تا انتها، شامل مجموعه ای از انتخاب های ما است. اینکه باید آگاهانه انتخاب کنیم تا برای حرکت رو به پیشرفت، انتخاب های هوشمندانه تری کنیم.

اتفاقات کوچک زندگی را نادیده نگیرید چون همین ها باعث اتفاقات بزرگ در زندگی ما می شود.

فصل سوم: عادت
در این فصل دارن هاردی یک مثال بی نظیر و تاثیر گذار در مورد عادت بیان می کند.
معلمی فرزانه که همراه یکی از شاگردانش در جنگل قدم می زد،جلوی یک نهال کوچک ایستاد.معلم نهال کوچکی را که تازه از زمین روییده بود ،نشان داد و به شاگردش گفت:”آن نهال را از زمین بیرون بکش. “پسرک جوان آن را با انگشتانش راحت بیرون کشید.بعد معلم به نهالی که کمی محکم تر به نظر می رسید و ارتفاعش تا زانوهای پسرک بود اشاره کرد و گفت :”حالا این یکی را بیرون بکش”پسرک با کمی تلاش آن نهال را بیرون کشید.
بعد معلم گفت:”دوست دارم این یکی را از زمین بیرون بکشی”پسرک جوان،نگاه معلم اش را دنبال کرد ومتوجه درخت بلوط تنومند و بسیار بلندی شد که به سختی می توانست نوکش را ببیند. از آن جایی که تلاش و تقلای زیادش را در بیرون کشیدن نهال های به مراتب کوچک تر قبلی را درک کرده بود،خیلی ساده به معلم اش جواب داد:“متاسفم،از پس این یکی بر نمی آیم”
معلم گفت :”پس تو همین الان قدرتی را که عادت ها روی زندگی ات خواهند داشت،نشان دادی!هرچه این عادت ها قدیمی تر باشند،بزرگ تر می شوند،ریشه های شان عمیق تر می شود و سخت تر از ریشه بیرون می آیند.بعضی از آن ها خیلی بزرگ می شوند و ریشه های خیلی عمیقی پیدا می کنند طوری که حتی جرات نمی کنی برای از بین بردنشان تلاش کنی”
با دانلود کتاب اثر مرکب خواهید دید که دستورالعمل های معرفی شده، زندگیتان را متحول خواهد کرد.

ارسطو می گوید: ما همانی هستیم که مکرر انجام می دهیم.

آدم های موفق لزوما باهوش تر،یا با استعدادتراز بقیه نیستند،بلکه عادت هایشان آن ها را در مسیری قرار می دهد که آگاه تر،باهوش تر،لایق تر،آماده تر و بامهارت های بهتر شوند.

وقت آن است که بیدار شوید و درک کنید عادت هایی که در آن ها افراط می کنید، می تواند زندگیان را به یک فاجعه تبدیل کند.
اثر مرکب تاثیر شگرفی می تواند در زندگی ما ایجاد کند. اگر در راستای درست آن را بکار گیرید می تواند شما را به اوج قله های موفقیت برساند. اما اگر در جهت منفی آن حرکت کنید، می توان شما را به قهقرای دره ذلالت ببرد.
شما می توانید باعث شوید که این نیروی بی پایان شما را به ماورای آرزوهایتان ببرد. اما باید بدانید کجا می خواهید بروید. برای این منظور باید آرزوی های خود را بنویسید و در راستای رسیدن به آن ها تلاش کنید. باید لیاقت رسیدن به آن ها را بدست آورید.

جیم ران: اگر دستاورد بزرگتری می خواهید، باید انسان بزرگتری شوید

وقتی شروع به ریشه کن کردن عادت های قدیمی و شروع عادت های جدید کردید، یادتان باشد صبور باشید. اگر از مسیرتان منحرف شدید، خودتان را سرزنش نکیند. کماکان به خودتان ببالید و دوباره به مسیر درست برگردید.

جان سی ماکسول :”شما نمی توانید زندگی تان را تغییر دهید مگراینکه چیزهایی را تغییر دهید که هر روز انجام شان می دهید،راز موفقیت شما در رویه های روزمره تان نهفته است.”

فصل چهارم: تکانش

تکانش معجزه زندگی است

با دانلود کتاب اثر مرکب، متوجه خواهید شد، شما با برداشتن قدم های کوچک در زندگی و انجام کارهای مثبت کوچک، آرام آرام شروع به پیشرفت می کنید. این کارهای مثبت کوچک تبدیل به عادت می شوند. به محض اینکه این عادت ها در زندگیتان تثبیت شد، تکانش بزرگ در زندگی اتفاق می افتد. موفقیت و نتایج به سرعت مرکب می شود.

فصل پنجم: تاثیرات

پس از دانلود کتاب اثر مرکب و خواندن آن متوجه متوجه خواهید شد که نیروهای قدرتمند خارجی هم روی انتخاب ها و رفتارهای ما و عادات ما تاثیر می گذارند.سه نوع تاثیرات روی هر شخصی اثر می گذارد،ورودی ها(چیزهایی که مغزتان را با آن تغذیه می کنید)، ارتباط ها (آدم هایی که وقت تان را با آن ها می گذرانید)، محیط (اطرافتان).

ورودی ها: مغز ما مانند یک لیوان خالی است. هر چیزی در آن بریزیم در خود نگه می دارد. اخبار خوب، اخبار بد، اتفاقات شاد، تفکرات مثبت، تفکرات منفی، همه و همه را در خود جای می دهد.

ارتباط ها: ما از نظر سلامتی، درآمد، تناسب اندام، صبحت کردن و … میانگین ۵ نفری هستیم که بیشتر با آن ها سر و کار داریم. یعنی اگر شما ۵ دوست پولدار دارید شما نفر ششم خواهید بود. اگر ۵ دوست خوش صحبت دارید، شما نفر ششم خواهید بود.

محیط: رویای درون شما شاید بزرگتر از محیطی باشد که در آن زندگی می کنید. بعضی وقت ها باید از آن محیط خارج شوید تا رویایتان تحقق یابد.

دانلود با لینک مستقیم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۵
محمد حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی