دانلود پرفروش ترین فایل ها# فورکیا # اینترنت#فایل سل#

فایل های پرفروش فورکیا و اینترنت را دانلود کنید(فایل های در این وبسایت قرار داده می شودکه تضمینی و مطمئن هستن ،اگر غیر از این بود به مدیریت اطلاع دهید)سعی شده فایل های دارای ضمانت معتبر گلچین بشه ولی تصمیم با شماست.موفق باشید
4kia.ir

دانلود پرفروش ترین فایل ها# فورکیا # اینترنت#فایل سل#

فایل های پرفروش فورکیا و اینترنت را دانلود کنید(فایل های در این وبسایت قرار داده می شودکه تضمینی و مطمئن هستن ،اگر غیر از این بود به مدیریت اطلاع دهید)سعی شده فایل های دارای ضمانت معتبر گلچین بشه ولی تصمیم با شماست.موفق باشید

شما در این سایت میتوانید به راحتی بهترین فایل ها که دارای ضمانت می باشند را دانلود کنید(فایل سل،فورکیا،همیار دانشجو و....)
بهترین های اینترنت را در این وب سایت بیابید.
طبقه بندی موضوعی


چگونه تضمینی درآمدمان را ۱۰ برابر کنیم؟ ( ۱۰ جلسه محصول صوتی )

چگونه تضمینی درآمدمان را ۱۰ برابر کنیم؟ ( ۱۰ جلسه محصول صوتی )

تمامی ثروتمندان و خصوصا ثروتمندان هر کسب و کار ، فروشندگان برتر آن کسب و کار هستند. فروش ، بالاترین و پردرآمدترین بخش دنیای تجارت است. فروش ، اصلی ترین شرط و تخصص برای کسب ثروت و ثروتمند شدن است. در یک فعالیت اقتصادی هیچ چیز و هیچ چیز مهمتر از امر فروش نیست. ثروتمندان در تمام دنیا همان فروشندگان برتر آن فعالیت اقتصادی اند. با آموزش های این فصل قطعا شما هم میتوانید مثل سایر دانش آموختگانم به یک متخصص فروش تیدیل شوید. باید بدانید که بدون تخصص در فروش هیچ راهی به ثروت و ثروتمند شدن نخواهید داشت.

در طی ۱۰ جلسه صوتی آموزش هایی ارائه میگردد که با بکار بستن آنها در حرفه دلخواه خودتان هر چه که باشد ، درآمد شما در زمان بسیار کوتاهی بیش از ده برابر درآمد فعلی تان و ده ها برابر همکارانتان خواهد شد و بزودی اولین یک میلیارد خود را میتوانید تجربه کنید. آموزش های این دوره تماماً تست شده و تجربه شده می باشد و نتایج خیره کننده و ثروتمند کننده این آموزش ها بارها و بارها در کف بازار به اثبات رسیده است.

باید توجه داشته باشید که افزایش درآمد در روزگار کنونی به یک تخصص تبدیل شده است و حتی انواع مغازه داریها اگر به گونه ای علمی و تخصصی اداره نشوند بازدهی خاصی نخواهند داشت. آموزش هایی که در اینجا ارائه شده اند تماما از کف بازار و تجربیات صاحبان کسب و کارهای موفق و پردرآمد جمع آوری شده اند.

 

توجه: اگر علاوه بر فایل های صوتی خواهان فایل های ویدیویی این محصول هستید پس از واریزی ، کافی است مشخصات خود را به شماره ۰۹۱۰۰۰۲۹۰۱۸ پیامک و یا تماس حاصل فرمایید تا محصول با پست پیشتاز برای شما ارسال گردد.

خرید دانلودی - صوتی این محصول هم اکنون و همین جا صورت میگیرد.

 

محسن مسعودی پور- برگزار کننده سمینار وسخنران nlp در زمینه مسائل مالی و روانشناسی ثروت و مدرس و نویسنده کتاب « الفبای جامع ثروت و ثروتمند شدن » و خالق پکیج موفق و بی نظیر «سیر تا پیاز ثروت و ثروتمند شدن »

 

برای دیدن تمام ویدیوهای رایگان ما اینجا را کلیک کنید.

کلیک کنید: محسن مسعودی پور کیست؟

  

sms یا سوالی دارید: ۰۹۱۰۰۰۲۹۰۱۸

تماس در تلگرام: ۰۹۳۵۴۰۸۳۴۵۱

 

مطالب مشابه:

سیر تا پیاز ثروت و ثروتمند شدن

مباحث مالی و کاربردی کف بازار

۴۰ تفاوت بنیادین انسان فقیر و ثروتمند

سوالات متداول شما

نظرات ارسال شده برای « پکیج سیر تا پیاز ثروت و ثروتمندشدن »

نظرات ارسال شده برای « بسته مباحث مالی و کاربردی کف بازار »

محسن مسعودی پور کیست؟ 

 

توجه: چنانچه بجای خرید از داخل سایت تمایل به خرید محصول به شیوه « کارت به کارت » دارید کافی است مبلغ قیمت محصول را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۴۷۵۰۷۷۰۷۳ بنام محسن مسعودی پور کارت به کارت نموده و سپس با شماره ۰۹۱۰۰۰۲۹۰۱۸ پیامک و یا تماس حاصل فرمایید.

 

دانلود « فایل های صوتی چگونه تضمینی درآمدمان را ۱۰ برابر کنیم؟ » که کل کسب و کار شما را متحول خواهد کرد:


جهت کپی مطلب از ctrl+A استفاده نمایید نماید



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی