دانلود پرفروش ترین فایل ها# فورکیا # اینترنت#فایل سل#

فایل های پرفروش فورکیا و اینترنت را دانلود کنید(فایل های در این وبسایت قرار داده می شودکه تضمینی و مطمئن هستن ،اگر غیر از این بود به مدیریت اطلاع دهید)سعی شده فایل های دارای ضمانت معتبر گلچین بشه ولی تصمیم با شماست.موفق باشید
4kia.ir

دانلود پرفروش ترین فایل ها# فورکیا # اینترنت#فایل سل#

فایل های پرفروش فورکیا و اینترنت را دانلود کنید(فایل های در این وبسایت قرار داده می شودکه تضمینی و مطمئن هستن ،اگر غیر از این بود به مدیریت اطلاع دهید)سعی شده فایل های دارای ضمانت معتبر گلچین بشه ولی تصمیم با شماست.موفق باشید

شما در این سایت میتوانید به راحتی بهترین فایل ها که دارای ضمانت می باشند را دانلود کنید(فایل سل،فورکیا،همیار دانشجو و....)
بهترین های اینترنت را در این وب سایت بیابید.
طبقه بندی موضوعی

آون توستر 48 لیتری دلمونتی مدل DL-765

يكشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۲ ق.ظ


خرید پستی
قیمت این محصول: 455,000 تومان

آون توستر 48 لیتری دلمونتی مدل DL-765

با کیفیت بالا و گارانتی معتبر

پرداخت وجه درب منزل

 

اون توستر دلمونتی مدل DL765:

دیگر نگران مهمانی های بزرگ و سخت نباشید. شما با آون توستر دلمونتی مدل DL765 دیگر دست تنها نیستید و در کمترین زمان بالاترین کیفیت میتوانید غذایی منحصر به فردی را برای خانواده و میهمانان عزیزتان طبخ کنید. میتوانید بدون روغن و در کمترین زمان غذایی سالم و دلپذیری را آماده و سرو کنید. مابه شما توستر دلمونتی مدل DL765 را معرفی میکنیم. این کالا محصولی از کمپانی معروف دلمونتی بوده و ما اصالت کالا را برای شما عزیزان تضمین میکنیم.

یک دستگاه جمع و جور برای پخت انواع و اقسام مواد غذایی، کباب کردن، پختن و برشته کردن برای هر آشپزخانه ای می تواند گزینه ای مناسب باشد که در هر زمان می تواند یاری دهنده ی شما برای آشپزی باشد.

از این دسته از وسیله ها که برای آشپزی یاری دهنده ی آشپز هستند، کمپانی های زیادی از ساخت انها استقبال کرده اند.

یکی از این وسایل که ساخت کمپانی دلمونتی می باشد، با مدل نامبر آون توستر دلمونتی DL-765 عرضه شده است. این آون توستر به گونه ای طراحی شده است که با روندی بسیار ساده بتواند به بهترین شکل ممکن غذا ها را برشته و یا به دلخواه کاربر انها را کباب کند.

این آون توستر دارای المنت های حرارتی در داخل مخزن می باشد که با تغذیه از برق شهری می تواند داغ شوند و در کمترین زمان مواد غذایی را طبخ کنند.

از ویژگی هایی فوق العاده ای که در این توستر دیده می شود، وجود قابلیت تایمر 60 دقیقه ای می باشد، این تایمر می تواند بسته به زمانی که آن را تنظیم می کنید، غذا را در مدت زمان تعیین شده اماده سازد، در صورت اتمام زمان، این دستگاه به صورت کاملا خودکار می تواند خاموش شود.

بدنه ی این توستر با استفاده از لاستیک فشرده و مقاوم طراحی شده است از این رو می تواند مقاومت بالایی در برابر هر گونه ضربه و اسب داشته باشد.

همچنین توستر دلمونتی DL-765 از اندازه ای جمع و جور و بسیار استاندارد برخوردار است که بدون شک بر روی میز آشپزخانه ی شما دست و پا گیر نخواهد بود.

گنجایش آن برابر با 42 لیتر است از این رو می تواند غذای یک خانواده ی پر جمعیت را در درون آن اماده کرد.

راحتی و یک آشپزی حرفه ای را با استفاده از این آون توستر دلمونتی DL-765 تجربه کنید!

 

 

از مهم ترین ویژگی های این توستر می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • توان مصرفی 2000 وات
  • ظرفیت محفظه داخلی 48 لیتری
  • دارای لامپ و پوشش نچسب داخلی
  • دارای المنت های حرارتی تمام استیل
  • مجهز به عملکرد جریان همرفتی گرما و جوجه گردان
  • دارای تایمر 60 دقیقه ای همراه با زنگ هشدار پخت غذا
  • امکان تغییر درجه حرارت از 100 درجه سانتی گراد به 100 درجه سانتی گراد

 

 

نحوه خرید: جهت خرید محصول ،شما خریداران محترم بعد از تکمیل مشخصات خود و ثبت نهایی سفارش در کمتراز 24 ساعت از طرف پشتیبانی سایت باشما تماس گرفته میشود و پس از نهایی شدن سفارش و گرفتن بیعانه ای اندک ازشما عزیزان درکمتر از 24 ساعت محصول برای شما ارسال شده و پس از تحویل محصول و اطمینان از اوریجینال بودن و سالم بودن محصول درب منزل باشما تسویه حساب خواهد شد.

 


خرید پستی
قیمت : 12,000 تومان
قیمت : 10,000 تومان
قیمت : 15,000 تومان
قیمت : 32,000 تومان
قیمت : 110,000 تومان
قیمت : 58,000 تومان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی