دانلود پرفروش ترین فایل ها# فورکیا # اینترنت#فایل سل#

فایل های پرفروش فورکیا و اینترنت را دانلود کنید(فایل های در این وبسایت قرار داده می شودکه تضمینی و مطمئن هستن ،اگر غیر از این بود به مدیریت اطلاع دهید)سعی شده فایل های دارای ضمانت معتبر گلچین بشه ولی تصمیم با شماست.موفق باشید
4kia.ir

دانلود پرفروش ترین فایل ها# فورکیا # اینترنت#فایل سل#

فایل های پرفروش فورکیا و اینترنت را دانلود کنید(فایل های در این وبسایت قرار داده می شودکه تضمینی و مطمئن هستن ،اگر غیر از این بود به مدیریت اطلاع دهید)سعی شده فایل های دارای ضمانت معتبر گلچین بشه ولی تصمیم با شماست.موفق باشید

شما در این سایت میتوانید به راحتی بهترین فایل ها که دارای ضمانت می باشند را دانلود کنید(فایل سل،فورکیا،همیار دانشجو و....)
بهترین های اینترنت را در این وب سایت بیابید.
طبقه بندی موضوعی

1000 جایی که قبل از مرگ باید دید!

دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۳۷ ب.ظ
خرید پستی
قیمت این محصول: 12,000 تومان

مجموعه جایی که قبل از مرگ باید دید

Thousand Places To See Befor You Die

این مجموعه بینهایت زیبا مخصوص علاقمندان به گردشگری و کساییست که مشتاق دیدن جاهای عجیب و یا زیبای کره زمین هستند.مستند جاهای که قبل از مرگ باید دید توسط گروهی حرفه ای تنظیم و تدوین شده و می تواند شما رو با جاهایی آشنا کند که شاید حتی فکر بودن همچین جاهایی هم به ذهن ما تا به حال خطور نکرده باشد.بناهای شگفت انگیز و طبیعت خارق العاده از جاهای معرفی شده در این مجموعه خارق العاده می باشد.ما قیمت این مجموعه زیبا رو جوری تعیین کردیم که خرید آن برای همه به صرفه باشد.شما بعد از دیدن این مجموعه اطلاعات گردشگری را بدست می آورید که شاید کمتر کسی بلد باشد.پس منتظر چی هستید؟با کلیک بر روی دکمه خرید اقدام به سفارش این مجموعه زیبا کنید. 

مجموعه ای فوق العاده و دیدنی از زیباترین و

دیدنی ترین شهر ها و مکان های دنیا

(با کیفیت عالی قابل پخش در دستگاه های خانگی و کامپیوتر)

 

این مجموعه برای افرادی که به گردشگری و زیبایی های طبیعت علاقه دارند میتواند مجموعه ای مفید و کارا باشد. خیلی از افراد هستند که توانیی مالی رفتن به جاهای دیدنی را در دنیا و یا کشور خود ندارند ولی این مجموعه از زیباترین جاهای موجود و شناخته شده در دنیا برای علاقه مندان اطلاعات و فیلم تهیه نموده و از رسم ورسومات هر منطقه ای به صورت کاملا مستند اطلاعات زیادی را در اختیار علاقه مندان خواهد گذاشت.

قیمت: 12000 تومان تعداد: 6 DVD

مجموعه ای فوق العاده و دیدنی از زیباترین و دیدنی ترین شهر ها و مکان های دنیا . زوج جوان و میلیونری که در تصمیمی شگفت انگیز خانه و محل زندگی خود را ترک کرده و به همراه تجهیزات کامل و گروه فیلمبرداری تصمیم دارند تا پایان عمرشان به 1000 مکان دیدنی در سراسر دنیا سفر کنند.
در این مجموعه زیباترین شهرها ،مکان ها ،جنگلها ،سواحل حتی مردمان آن مناطق و آداب و رسوم آنان به صورت کاملا زنده و مستند به تصویر کشیده شده.


(قابل پخش در دستگاه های خانگی و کامپیوتر)

 

قیمت: 12000 تومان تعداد: 6 DVD

در این مجموعه سفر به 13 کشور و منطقه دیدنی جهان استرالیا ، برزیل ، کامبوجیا ، کانادا ، فرانسه آلاسکا ، پرو ، آفریقای جنوبی ، ایتالیا ، نپال ، هاوایی ، هندوستان و مکزیک به همراه تمام صحنه ها و خاطرات حین سفر و تمامی مکانها و جاهای دیدنی این مناطق با کیفیت فوق العاده HD می باشد.


 

قیمت: 12000 تومان تعداد: 6 DVD

برخی از جاهای دیدنی  .....



Cherry Blossom Viewing, Japan

 



The Pyramids of Giza, Egypt

 



St. Andrew-s Cathedral, Singapore

 



Palacio de Cristal, Retiro Park, Madrid

 

 



The Great Ocean Road, Australia

 



Siena, Italy



The Vatican, Rome

 

 


St Basil-s Cathedral, Moscow, Russia

این مجموعه فوق العاده جذاب و دیدنی را به راحتی از دست ندهید!
 
قیمت: 12000 تومان تعداد: 6 DVD
 

خرید پستی
قیمت : 24,800 تومان
قیمت : 10,000 تومان
قیمت : 12,500 تومان
قیمت : 14,900 تومان
قیمت : 13,900 تومان
قیمت : 24,800 تومان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی