دانلود پرفروش ترین فایل ها# فورکیا # اینترنت#فایل سل#

فایل های پرفروش فورکیا و اینترنت را دانلود کنید(فایل های در این وبسایت قرار داده می شودکه تضمینی و مطمئن هستن ،اگر غیر از این بود به مدیریت اطلاع دهید)سعی شده فایل های دارای ضمانت معتبر گلچین بشه ولی تصمیم با شماست.موفق باشید
4kia.ir

دانلود پرفروش ترین فایل ها# فورکیا # اینترنت#فایل سل#

فایل های پرفروش فورکیا و اینترنت را دانلود کنید(فایل های در این وبسایت قرار داده می شودکه تضمینی و مطمئن هستن ،اگر غیر از این بود به مدیریت اطلاع دهید)سعی شده فایل های دارای ضمانت معتبر گلچین بشه ولی تصمیم با شماست.موفق باشید

شما در این سایت میتوانید به راحتی بهترین فایل ها که دارای ضمانت می باشند را دانلود کنید(فایل سل،فورکیا،همیار دانشجو و....)
بهترین های اینترنت را در این وب سایت بیابید.
طبقه بندی موضوعی


دانلود فصل اول سریال بسیار محبوب و فوق العاده Game Of  Thrones به زبان آلمانی به صورت کامل

دانلود فصل اول سریال بسیار محبوب و فوق العاده Game Of Thrones به زبان آلمانی به صورت کامل

Game Of  Thrones

 

بعد از درخواست های بسیاری از عزیزان مبنی بر قرار دادن سریال بسیار دیدنی Game Of Thrones به زبان آلمانی که معروف به بازی تخت و تاج می باشد، این سریال با تلاش فراوان برای همه ی علاقمندان به زبان آلمانی و با کیفیت 720p قرار داده شد.

شاید یکی از بهانه های بعضی از زبان آموزان برای ندیدن فیلم به زبان آلمانی این باشد که تمام دیالوگ ها را متوجه نمی شوند و بعد از مدتی از دیدن فیلم خسته می شوند، ولی این سریال جایی برای خستگی در مخاطب باقی نمی گذارد.

یکی از مزیت های این سریال، محبوبیت بسیار و جذابیت فراوان آن است که باعث شده کمتر کسی تا این لحظه به تماشای آن ننشسته باشد، به همین دلیل زبان آموزان آلمانی کم و بیش با ماجرای فیلم آشنا هستند و دیالوگ های فیلم را که به زبان آلمانی هست، بهتر درک می کنند.

 


 

از طرفی دیگر زیرنویس های فراوانی به تمام زبان های دنیا، از جمله فارسی، آلمانی و انگلیسی وجود دارد، که به علاقه مندان به زبان آلمانی این اجازه را می دهد تا از طرق مختلف به تطبیق جملات در حین تماشای فیلم بپردازند.

این مجموعه از 10 قسمت تشکیل شده است که برای راحتی در دانلود، هر دو قسمت به صورت یک فایل زیپ ( در مجموع 5 فایل زیپ ) به حجم تقریبی هر کدام 450 مگابایت قرار داده شده است.

German.4kia به زودی فصل های بعدی را نیز برای علاقه مندان به زبان آلمانی قرار خواهد داد.

 

پیشنهاد ویژه German.4kia.ir به علاقمندان به زبان آلمانی

 

روش پرداخت: شما می توانید به صورت آنلاین از طریق تمامی کارت های عضو شتاب مبلغ مذکور را از طریق فرم زیر واریز کنید و لینک این محصول را به صورت خودکار از طریق همین صفحه دریافت کنید.

 

 

!! فایل فوق برای مدت کوتاهی از تخفیف ویژه برخوردار می باشد !!

 



جهت کپی مطلب از ctrl+A استفاده نمایید نماید



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی