دانلود پرفروش ترین فایل ها# فورکیا # اینترنت#فایل سل#

فایل های پرفروش فورکیا و اینترنت را دانلود کنید(فایل های در این وبسایت قرار داده می شودکه تضمینی و مطمئن هستن ،اگر غیر از این بود به مدیریت اطلاع دهید)سعی شده فایل های دارای ضمانت معتبر گلچین بشه ولی تصمیم با شماست.موفق باشید
4kia.ir

دانلود پرفروش ترین فایل ها# فورکیا # اینترنت#فایل سل#

فایل های پرفروش فورکیا و اینترنت را دانلود کنید(فایل های در این وبسایت قرار داده می شودکه تضمینی و مطمئن هستن ،اگر غیر از این بود به مدیریت اطلاع دهید)سعی شده فایل های دارای ضمانت معتبر گلچین بشه ولی تصمیم با شماست.موفق باشید

شما در این سایت میتوانید به راحتی بهترین فایل ها که دارای ضمانت می باشند را دانلود کنید(فایل سل،فورکیا،همیار دانشجو و....)
بهترین های اینترنت را در این وب سایت بیابید.
طبقه بندی موضوعی

خرید-کرم کوهان شتر 30 گرمی

سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۲۶ ب.ظ

خرید پستی
قیمت این محصول: 28,000 تومان

کرم کوهان شتر 30 گرمی

کاهنده دردهای مفصلی

رفع مشکل بواسیر و شقاق

ـ درمان درد زانو و مفاصل
ـ تسکسن دردهای آرتروز و شکستگی استخوان
ـ برطرف کننده ترک های شدید دست و پا
ـ رفع گرفتگی عضلات و رگ به رگ شدگی
ـ بسیار مناسب برای تسکین و درمان درد سیاتیک

ارائه شده شرکت پیشرو آریا روناک

شماره ثبت شرکت : 46227

 

خرید کرم کوهان شتر

 

 

چگونه درد مفصلی خود را تسکین دهیم ؟

در ۳۰۰۰ سال قبل در فرهنگ های مصری، رومی و آفریقایی از روغن شترمرغ عنوان یک ماده آرایشی و نیز برای درمان درد و روماتیسم استفاده می شد . مستندات تاریخی راجع به روغن شترمرغ به زمان های خیلی قدیم یعنی قرن اول پس از میلاد برمی گردد و به استفاده گسترده از روغن برای درمان زخم، سوختگیها، ناراحتی های پوستی، اگزما، خشکی پوست و مو و بسیاری موارد دیگر اشاره می کند و این رویه برای صدها سال ادامه یافت . مطالعات و تحقیقات بر روی روغن شتر مرغ ثابت کرده است که این روغن جهت کاهش التهاب، درد، التیام و بازساری پوست بسیار مفید است. روغن شترمرغ دارای اسیدهای چرب ضروری امگا ۳ و ۶ و ۹ می باشد که مورد نیاز بدن انسان بوده و بدن قادر به ساختن این اسیدهای چرب ضروری نیست و باید روزانه از بیرون بدن تامین شود.

روغن شترمرغ غنی از اکسیژن است و به همین علت است که در محل مورد استفاده و یا صدمه دیده باعث افزایش گردش جریان خون و در نتیجه کاهش درد می شود . در حقیقت روغن شترمرغ رازی از رازهای آفرینش است چراکه تنها روغن ریزمولکولی است که هم در تسکین و مدیریت درد و هم در امداد رسانی و بازسازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد . اثزبخشی روغن شترمرغ بستگی به عوامل متعدد از جمله سن، وزن و نیاز فرد دارد .

 

 کوهان شتر از ﺑﺎﻓتهای ﭼﺮﺑﯽ و ﻓﻴﺒﺮی تشکیل شده است. اﻏﻠﺐ کوهان را ﻣﺨﺰن ﺁب نامیده‌اند ﭼﻮن ﺑﺮ اثر اﮐﺴﻴﺪاسیون ﻳﮏ ﮔﺮم ﭼﺮﺑﯽ 7/1 ﮔﺮم ﺁب تولید می‌شود. ﻣﻘﺪار اﮐﺴﻴﮋن ﻻزم ﺑﺮای اﮐﺴﻴﺪاسیون ﭼﺮﺑﯽ از هوای تنفسی اﺧﺬ ﻣﯽﮔﺮدد. کوهان به عنوان منبع تغذیه شتر محسوب می شود.مکانیزمی که در ساختار کوهان شتر قرار دارد بسیار پیچیده است این ماده از زمان های دور مصارف درمانی و غذایی داشته و این محصول با فرآوری این چربی ساخته شده است که با مالش این روغن بر روی محل درد باعث برطرف شدن درد حاصل می شودساختمان اﺻﻠﯽ کوهان شتر از ﺑﺎﻓتهای ﭼﺮﺑﯽ و ﻓﻴﺒﺮی تشکیل ﮔﺮدﻳﺪﻩ است. ﻣﻘﺪار اﮐﺴﻴﮋن ﻻزم ﺑﺮای اﮐﺴﻴﺪاسیون ﭼﺮﺑﯽ از هوای تنفسی اﺧﺬ ﻣﯽﮔﺮدد. ﺑﻪ هر ﺟﻬﺖ کوهان ﻣﻨﺒﻊ انرژی شتر را تشکیل می‌دهد ﭼﻮن ﭼﺮﺑﯽ نسبت ﺑﻪ سایر ﻣﻮاد ﻏﺬاﻳﯽ انرژی ﺑﻴﺸﺘﺮی تولید ﻣﯽ‌ﮐﻨﺪ.مکانیزمی که در ساختار کوهان شتر قرار دارد بسیار پیچیده می‌باشد و یکی از اسرار دنیای خلقت محسوب می‌شود. از زمان بسیار گذشته حکیمان و اطبای بسیاری بر روی این ماده ارزشمند تحقیق داشتند و در مصارف گوناگون استفاده می نمودند و امروزه به عنوان ماده اولیه در صنایع داروسازی و غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
ساختمان اصلی کوهان شتر از بافت های چربی و فیبری تشکیل گردیده است . اغلب کوهان را مخزن آب نامیده اند  چون بر اثر اکسیداسیون یک گرم چربی 7/1 گرم آب تولید می‏شود. مقدار اکسیژن لازم برای اکسیداسیون چربی از هوای تنفسی اخذ می گردد . به هر جهت کوهان منبع انرژی شتر را تشکیل می دهد چون چربی نسبت به سایر مواد غذایی انرژی بیشتری تولید می کند .
مکانیزمی که در ساختار کوهان شتر قرار دارد بسیار پیچیده است و یکی از اسرار دنیای خلقت محسوب می شود . از زمان بسیار گذشته حکیمان و اطبای بسیاری بر روی این ماده ارزشمند تحقیق داشتند و در مصارف گوناگون استفاده می نمودند و امروزه به عنوان ماده اولیه در صنایع دارو سازی و غذایی مورد استفاده قرار می گیرد . این محصول با فراوری این چربی ساخته شده است که با مالش این روغن بر روی محل درد نتایج بسیار خوبی در برطرف  شدن درد حاصل می شود .

 

قیمت این محصول:  28000 تومان

 


خرید پستی
قیمت : 42,000 تومان
قیمت : 45,000 تومان
قیمت : 45,000 تومان
قیمت : 120,000 تومان
قیمت : 40,000 تومان
قیمت : 30,000 تومان
قیمت : 32,000 تومان
قیمت : 25,000 تومان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی